duminică, 20 august 2017

Cum am ajuns să-l citesc pe Aurelian Silvestru


Prima dată l-am cunoscut pe Aurelian Silvestru în vara anului 2011, când i-am citit cartea nou apărută „Fărâme de suflet”. Mi-a plăcut mult, tare mult această carte și mi-am promis că, atunci când voi avea mult timp liber, îi voi citit toată opera. În vara aceasta, atunci când mi-am făcut un permis de cititor la biblioteca din preajma casei, prima carte pe care am împrumutat-o a fost a lui Aurelian Silvestru – „Și tu ești singur?”. Au urmat „Cel rătăcit” și „Povești pentru adulți”, iar pe lista de așteptare sunt celelalte cărți ale autorului.

Evident, mi-aș dori mult să le am pe toate în biblioteca personală, dar până când mi le voi achiziționa, merg la bibliotecă, le împrumut, le citesc cu nesaț și îmi fac notițe, mule notițe, căci cărțile lui Aurelian Silvestru abundă de înțelepciune.

Opera lui Aurelian Silvestru:

  • Cunoaște-te pe tine însuți, Chișinău, Lumina, 1983;
  • Vârsta barierelor, Chișinău, Lumina, 1987;
  • „Daciada” (manual de istorie pentru clasele I,II,III), Aurelian Silvestru, Nicolae Dabija, Chișinău, TOCONO, 1991;
  • Dincolo de imposibil, Chișinău, Prut Internațional, 2001;
  • Ispita nemuririi, Chișinău, Museum, 2000;
  • Noi și biografia omenirii, Chișinău, Museum, 1998;
  • Victoria speranței, Chișinău, Prut Internațional, 2003;
  • Templul Bunătății: legende, Chișinău, Prut internațional, 2005;
  • Cel rătăcit, roman psihologic, Chișinău, Prut Internațional, 2009;
  • Fărâme de suflet, eseuri, Chișinău, TOCONO, 2011;
  • A doua șansă, parabole, Chișinău, Prut Internațional, 2011;
  • Neodihna cuvintelor, Ed. Bibliotheca, 2012.
  • Aventurile lui Ionuț (2013)
  • Pragul sau alte Fărâme de Suflet (2014)
  • Și tu ești singur? (roman, 2015)
  • Aforisme (2014)
  • Surâsul zeilor (2014)
  • Cu gândul la tine (2016)
  • Copiii Cerului (2016)




Pentru a vedea ce cărți mai citesc, urmărește-mă pe Instagram sau dă un like paginii de Facebook „Porția de lectură”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu