luni, 26 iunie 2017

Dragă mămică din parc!

Știu că îți e drag copilul meu și ai atâta grijă de el, încât pe al tău îl pierzi printre trecători, dar stai calmă, eu îi pot purta de grijă!

Știu că vrei să faci o faptă bună atunci când îi dai o bomboană, dar poate copilul meu nu mănâncă bomboane? Sau poate mănâncă, însă doar după ce ia micul dejun sau prânzul?

Știu că pentru tine chipsurile sunt delicioase, dar poate copilul meu nu are voie să mănânce porcării? Sau poate se mai înfruptă și el din ele, dar o poate face doar în anumite zile și cu anumite condiții?

Știu că ai preparat cu cea mai mare dragoste plăcinta/checul sau budinca, dar dă-i-o copilului tău! Pentru el ai pregătit-o, nu? Dacă puiul meu face o intoxicație, unde te găsesc eu pe tine să facem socotelile?

Știu că micuțului tău îi plac chupa-chups-urile, dar dă-i-le acasă, nu în parc, unde se află zeci de copii care nu mănâncă așa „gustoșenii”. Mai mult chiar, nu-i propune copilului meu să lingă din bomboana copilului tău!

Nu-mi mai hrăni copilul! Am grijă s-o fac eu! Nu mai avea atâta grijă de copilul meu! Dacă am ieșit cu el în parc, fii sigură că mai bine decât mine nu poate nimeni să îl supravegheze!

Ne revedem! Mai calme, mai cu gânduri și intenții bune!

Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi un like pe pagina de Facebook a blogului. Nici nu știi cum data viitoare scriu tot despre tine, dar de bine! ;) 

Iar dacă vrei să afli cum să creezi obiceiuri sănătoase în alimentația copilului tăi, vino la ACEST EVENIMENT! Cu siguranță, vei afla informație foarte interesantă și utilă.

6 comentarii:

  1. :( eu am intalnit multe mamici care au intrebat inainte si am noroc ca al meu copil nu e pofticios si nu intinde repede mana. Dar imi pare tare rau pt tine si pt mamicile care patesc asta. Poate o sa se mai schimbe ceva cu timpul..

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa, si la voi se poarta mersul in parc cu tot felul de tipuri de mancare? Fetita mea e inca mica, nu cere... dar stai sa ajungem si acolo...

    RăspundețiȘtergere