miercuri, 21 martie 2018

Vine Paștele! Decupăm și colorăm ouă din hârtie


Cred că toți copiii preferă activitățile cu hârtie – să o taie cu foarfeca, să o rupă, să deseneze pe ea. Nici copiii mei nu sunt o excepție și când le propun câte o astfel de activitate, observ cum le sclipesc ochișorii și abia așteaptă să purcedem la treabă. 

Pentru că se apropie Paștele, azi am decis să facem o activitate legată de această sărbătoare. Am decupat și am vopsit ouă, apoi le-am ciocnit, simulând dimineața Învierii Domnului.

Materiale necesare
  • Hârtie cartonată colorată
  • Hârtie colorată verde
  • Creion simplu
  • Creioane colorate sau carioci
  • Foarfecă.

Cum se confecționează
  • Totul e cât se poate de simplu și de multă imaginație nu e nevoie.
  • Pentru început am tăiat hârtia cartonată în fâșii.
  • Am decupat apoi câteva ouă, care au servit drept model pentru copii, care au conturat ouăle pe fâșiile de hârtie.
  • Am decupat toate ouăle, apoi copiii le-au decorat dupa bunul lor plac.
  • Pe unele ouă am scris și câteva mesaje: Hristos a înviat!, Un Paște fericit!, Un Paște cu joacă!.
  • Din fâșii de hârtie de culoare verde am decupat fire de iarbă, pe care le-am aranjat în formă de coșuleț. În fiecare coșuleț am pus câte un ou de Paște și am creat cu ajutorul acestora o compoziție drăguță.




Copiilor le place ceea ce au reușit să facă.

Tu ce activități obișnuiești să faci în preajma Paștelui?

Pentru a vedea și alte idei de activități tematice, te invit pe blog la rubrica VINE PAȘTELE! Iar pentru mai multe idei de jocuri, cărți de citit și rețete sănătoase, poți aprecia cu un like pagina de Facebook a blogului sau mă poți urmări pe Instagram și Pinterest.

2 comentarii:

  1. Foarte interesant articolul... sa vedem daca al meu are si rabdare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii copii au rabdare sa decupeze si 20 de oua, pe cand altii nu rezista nici macar unul sa-l decupeze :) O spun din experienta noastra :)

      Ștergere