marți, 20 martie 2018

MAGIC KIDS – desenăm, colorăm și ne distrăm. Totul e foarte simplu!


Sunt zile când le permit copiilor mei să privească diverse filmulețe pe Youtube. Uneori privesc câte un desen animat, alteori ascultă cântece în timp ce se joacă, iar câteodată urmăresc unele canale educative. Unul dintre acestea este MAGIC KIDS, un canal destinat nu doar copiilor, ci și părinților, care-i învață pe aceștia să deseneze și coloreze diverse obiecte sau personaje. 

Mi-au plăcut și mie, nu doar Ceciliei și lui Stelian, aceste filmulețe și am vrut să aflu mai multe despre persoana care stă în spatele canalului. Am aflat că lecțiile de desen sunt oferite de Anastasia, mămica a două fetițe vesele și curioase, îndrăgostită de pictură. 


Plăcerea de a desena am avut-o încă din copilărie, de la primele mâzgâleli și lecții de artă plastică. Când am devenit mamă, am redescoperit această pasiune, pentru că așa pot exprima ceea ce simt. Fiecare linie trasată pe hârtie este un cuvânt din inimă. Desenul este un mod liniștit și plăcut de a-mi petrece timpul liber”, mi-a mărturisit Anastasia. 


Am întrebat-o pe tânăra mămică de ce a ales să-și publice filmulețele pe Youtube, iar ea mi-a spus: „Am decis să creez acest canal pentru că acum copiii petrec majoritatea timpului liber în fața ecranului. Ar putea să învețe ceva frumos și util și desigur, să îndrăgească această artă. Unora le pare dificil să facă un desen frumos și interesant, iar eu le arăt că e mult mai simplu decât își imaginează”.

La moment, pe MAGIC KIDS găsim aproape 30 de filmulețe, dar Anastasia promite o colecție impresionantă de lecții video pentru copii și părinți – cea mai simplă metodă de a face un desen vesel și distractiv.


Vă sugerez să desenați cât mai des. Este cea mai bună terapie! Iar filmulețele de pe canalul MAGIC KIDS vă vin în ajutor!

Pentru a vedea și alte recomandări, te invit să apreciezi cu un like pagina de Facebook a blogului. Iar pentru mai multe idei de jocuri și activități pentru copii, rețete delicioase și cărți de citit, mă găsești și pe Instagram și Pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu