joi, 1 martie 2018

Proiect DIY: Primăvara vine cu ghiocei din hârtie


Mărțișorul, rândunica, lalelele, albinele, pomii înfloriți și lăcrămioarele sunt unele dintre simbolurile primăverii. Când spun PRIMĂVARĂ, primul lucru care îmi vine în minte sunt ghioceii, motiv pentru care am pregătit un articol despre aceste gingașe flori, vestitoare ale renașterii. 

Am confecționat câțiva ghiocei împreună cu Stelian și Cecilia, iar de 1 martie vom decora cu ei casa, să simțim din lin puterea acestui antotimp.
 
Materiale necesare
  • Foi de hârtie de culoare albă și verde,
  • Foarfecă,
  • Creion simplu,
  • Clei și pensulă.

Cum se confecționează
  • Pentru început am pliat în patru foaia de culoare verde.
  • Cu un creion simplu am desenat conturul unei tulpini de ghiocel. Eu am optat pentru modelul din fotografie.
  • Am decupat urmând conturul și am obținut patru tulpini duble de ghiocel.
  • Am pliat foaia de culoare albă, am desenat conturul unei flori de ghiocel, apoi am decupat.
  • Am lipit apoi floarea în interiorul tulpinei de ghiocel și am lăsat la uscat.




Rezultatul ne place!

Dacă și tu vei confecționa cu cei mici astfel de ghiocei, nu uita să ni-i arăți și nouă.

Spor la muncă!

Pentru a vedea și alte activități pe care le fac cu copiii, te invit să apreciezi cu un like pagina de Facebook a blogului și să mă urmărești pe Instagram și Pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu