sâmbătă, 3 martie 2018

Despre ce nu voi scrie niciodată pe blogul SuntMAMĂ


Fac blogging din anul 1 de facultate, adică de prin 2010, dar scriu constant de când am devenit mămică și mi-am dorit să împart experiența mea cu celelalte mame. Alături de cititorii mei, pe parcursul acestor ani, am crescut frumos și recunosc, îmi place ceea ce văd atunci când privesc în urmă. 

Creând o comunitate în jurul blogului meu și fiind mai citit în ultimii ani, au început să-mi vină fel de fel de propuneri de colaborare de la diverse branduri și companii de la noi. Multe dintre cititoarele mele m-au întrebat de ce nu scriu despre produsul X sau de ce am ales să promovez pe cineva anume, de aceea am zis că e momentul potrivit să vin cu unele explicații la acest capitol.

Din start vreau să vă asigur că absolut niciodată nu am recomandat produse netestate sau care mie și familiei mele să nu se potrivească. Nu! Întotdeauna am acceptat doar colaborările relevante blogului și nișei pe care sunt „specializată” și am recomandat doar ceea ce mi-a plăcut și mi s-a potrivit.  Știu că dacă aș recomanda ceva doar pentru a câștiga bani, v-aș pierde pe voi. Iar eu nu îmi doresc acest lucru.

Pentru că îmi place să respect unele limite, încă de la primele propuneri de colaborare, mi-am făcut o listă cu ceea despre ce nu voi promova niciodată pe blog.

Pe blogul SuntMAMĂ nu veți citi niciodată despre:
 
Recomandări de cluburi de noapte și discoteci
Cunosc părinți care își lasă copiii cu bunicii și își petrec weekendurile în discoteci și în cluburi de noapte. Nu am absolut nici o problemă cu asta, doar că eu nu voi recomanda niciodată  așa localuri pentru că nu le frecventez.

Recomandări de medicamente
Au fost propuneri pe care le-am refuzat tocmai din acest motiv: cum aș putea să vă recomand ceva de care n-am habar, chiar dacă sunt plătită bine pentru asta? Eu administrez medicamente copiilor mei doar la indicația medicului, ceea ce vă sfătuiesc și pe voi să faceți. 

Băuturi alcoolice spirtoase
Nu le consum, nu le recomand!

Materiale de construcție
Da, am avut așa o propunere. Dar oare cum ar arăta un blog care poartă numele SuntMAMĂ, dacă ar recomanda o firmă de materiale de costrucție?

Contraceptive
E alegerea fiecăruia cum să (nu) se protejeze în timpul actului sexual. Chiar dacă probabil ar avea succes o astfel de colaborare, eu zic NU.

Haine și încălțăminte pentru bărbați
Poate cu un brand de haine pentru băieței aș accepta să am o colaborare, dar niciodată nu voi recomanda haine pentru bărbați. E un blog pentru mame, la urma urmei, iar eu chiar nu sunt expert în modă.

Cărți care promovează violența
Citesc mult, citesc tot felul de cărți, însă niciodată nu voi scrie despre o carte care promovează violența. Sunt atentă la fiecare carte pe care o primesc în urma colaborărilor și nu aș alege pentru lecturare una despre violență. Sau dacă aș citi-o, niciodată nu v-aș recomanda-o vouă.

Recomandare de electrocasnice
Fiecare gospodină își alege tehnica de uz casnic în dependență de necesități și buget. Nu mi se pare potrivit să recomand branduri de mașini de spălat, râșnițe, blendere, aspiratoare sau orice altceva.
Da, e un subiect destul de delicat ăsta cu colaborările, însă l-am abordat pentru că am vrut să fac un pic de lumină și să înțelegeți și voi cum lucrez eu pe partea de colaborări. Pentru mine este foarte important „cu cine și lângă cine apar”, de aceea aleg cu grijă brandurile pe care accept să le promovez.

Pentru a afla cu ce branduri de la noi colaborez, te invit să apreciezi cu un like pagina de Facebook a blogului, iar pentru idei de jocuri și activități pentru copii, rețete delicioase și cărți interesante, mă poți urmări pe Instagram și Pinterest.

Sursa foto - Unsplash

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu