sâmbătă, 10 martie 2018

Evelina, cea care mă strigă TANTI ANNA, are nevoie de ajutor!


De când stau cu Stelian în Spitalul Oncologic am cunoscut mulți, mulți copii. Fiecare e deosebit în felul său și ascunde o durere, dar în același timp și o dorință de a trăi. Dar o relație deosebită am cu Evelina, care mă strigă TANTI ANNA, îmi cere mâinile să le pipăie, ca să vadă dacă nu îi spun minciuni și mă roagă să îi dau laptopul meu să se joace la tastatură. Evelina nu vede și abia de poate merge, având la piciorul stâng o operație și târându-l după ea. Micuța are și cancer...

Las mai jos povestea Evelinei, așa cum mi-a spus-o mama ei, Ecaterina:

De la vârsta de 4 luni, Evelina a fost diagnosticată cu pseudoartroză congenitală la piciorul stâng, maladie ce nu poate fi tratată la noi în țară. Piciorul i-a fost operat în 2014 la spitalul din orașul Harcov, Ucraina. De atunci, la fiecare 4 luni a mers la investigații. Pe parcursul investigațiilor i-a fost depistată o tumoare cerebrală din cauza căreia și-a pierdut vederea.

Tumoarea o tratează la Spitalul Oncologic din Chișinău, însă este nevoie de a doua operație la picior, pe care ar fi trebuit să o facă în 2017. Din păcate, nu am avut suficienți bani și am amânat operația, care costă 5500 Euro. Nici acum nu dispunem de acești bani, dar pentru că starea Evelinei se agravează și necesită operație urgentă, am hotărât să apelăm la oamenii cu suflet bun.


Ea își dorește foarte mult să poată merge ca toți copiii și să vadă lumea. Noi, părinții, ne dorim ca măcar, dacă nu își va recăpăta vederea, să se poată deplasa fără supraveghere și să nu stea țintuită la pat toată viața. La moment piciorul întârzie în dezvoltare și Evelina se deplasează greu. 

Locuim în satul Hansca, raionul Ialoveni. Pentru că se deplasează greu, Evelina nu poate merge la grădiniță. E o fetiță sociabilă, îi place să comunice cu copiii, dar din cauza că nu poate merge și nu vede, nu poate frecventa grădinița.

De asemenea, mai am două fetițe, de 17 și 9 ani. Fiica cea mai mare are și ea probleme cardiologice
”.

Vă rog mult să nu treceți cu vederea și să o ajutăm pe Evelina să meargă în Ucraina, unde medicii să-i facă cea de-a doua operație la picior, iar ea să aibă o copilărie frumoasă și să se bucure de viață ca ceilalți copii.

Pentru detalii o puteți apela pe  mama Evelinei, Ecaterina Muntean, la următoarele numere de telefon: mobil – 062174862, fix – 026856417.

Iar dacă vreți să o ajutați pe Evelina, puteți dona la următoarele conturi:



Vă mulțumesc tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu