duminică, 11 martie 2018

Proiect DIY: Carnet handmade din desenele copilului


În luna ianuarie a acestui an am pregătit o cutiuță cu activități, unde am scris pe bilețele diverse idei de jocuri pe care le-aș putea face cu copiii atunci când sunt în pană de idei. Într-o astfel de zi am deschis cutia și Stelian a extras un bilețel pe care scria: „Confecționăm un carnețel”. Zis și făcut! 

Materiale necesare:

  • Foi colorate sau albe (la alegere)
  • Lipici
  • Foarfecă
  • Carioci
  • Alte materiale (la alegere)


Cum se confecționează:
  • Am tăia toate foile colorate în mai multe părți egale.
  • Pe fiecare foaie Stelian a desenat ce și-a dorit el.
  • Partea cea mai distractivă abia începe: Dupa ce a desenat câteva caricaturi drăguțe, a început a lipi foile una de alta, astfel încât să obțină un carnețel.
  • La final, am personalizat carnetul, scriindu-i numele pe una dintre foi și lipind-o deasupra, peste celelalte foi.




Dacă și tu vrei să confecționezi un carnețel cu copilul tău, puteți să-l decorați dupa cum vă doriți voi, fie cu abțibilduri, diverse desene mici sau orice altceva.

Nu uita să ne arăți și nouă rezultatul!

Spor la meșterit!

Pentru a vedea și alte idei de activități, nu ezita să apreciezi cu un like pagina de Facebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram și Pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu