luni, 19 martie 2018

5 măști de față pe care le recomand


Am un ten uscat dimineața, dar care devine gras peste zi, în zona nasului și a bărbiei. Pentru a rezolva această problemă, aplic pe obraji și frunte crema hidratantă de la Ivatherm. Totuși, de două ori pe săptămână obișnuiesc să aplic și măști de față, care mă ajută cumva să mențin în echilibru zonele feței. De-a lungul timpului am folosit multe măști, însă cinci dintre acestea mi-au plăcut, le folosesc în continuare și ți le recomand și ție!

Masca Black Pore Advanced de la Leaders Ex Solution
Pe primul loc este masca pentru puncte negre de la Leaders Ex Solution, pe care o găsești la MoonGlow – magazinul de produse cosmetice coreene. Este o mască-șervețel neagră, care își face foarte bine treaba. Dupa ce o aplic, o las vre-o 10 – 15 minute, dupa care spăl fața cu apă călduță. Fața rămâne moale și catifelată, iar zonele cu puncte negre – curate. 


Masca purificatoare pentru ten gras/mixt cu Argan de la Equilibra
Masca Argan de la Equilibra este una din măștile mele preferate. Aceasta conține ulei de argan și coenzima Q10, care mă ajută să am o piele fină și curată. De asemenea, combate ridurile și semnele de îmbătrânire. Eu o las pe față timp de 10 minute, dupa care spăl minuțios. 


Masca-scrub pentru față de la Viorica Cosmetic
Masca este îmbogățită cu ulei de armurariu și floarea-soarelui, extracte de angelică și castravete. Are un miros plăcut și conține particule fine. Masca se aplică pe pielea în prealabil curățată, umedă, se lasă timp de 5-10 minute pentru a acționa, dupa care se masează cu mișcări ușoare și se clătește cu apă. Pielea rămâne fină și îmi place mult că îmi simt tenul curat și proaspăt. 


Masca Mj Care  On Hyaluronic Acid de la MoonGlow
Este la fel o mască-șervețel, cu un miros natural, de o foarte bună calitate (bumbac 100%), chiar dacă are un preț destul de accesibil (20 lei). Dupa ce aplic această mască îmi simt tenul hidratat, neted și curat, ca de bebeluș.


Masca purificatoare pentru ten gras/mixt cu Aloe de la Equilibra
Aceasta conține 40% Aloe Vera, argilă verde și suc de castraveți. Este asemeni unei creme, cu o textură ușoară. O aplic pentru 10 minute, dupa care spăl fața, iar pielea rămâne curată, luminată și fermă. 


Acestea sunt cele 5 măști pe care le folosesc pentru a avea un ten curat, proaspăt, luminat și neted. Deși am mai „probat” și altele, rezultatul nu m-a prea încântat. 

Cum se aplică corect o mască pentru față
  • Fă mai întâi duș. Apa caldă va deschide porii, îi va curăța, iar substanțele hrănitoare din mască vor pătrunde mai ușor în piele.
  • Nu lăsa masca prea mult pe față, ci atât cât este indicat pe ambalaj.
  • Îndepărtează masca cu apă călduță.
  • Dupa ce ai îndepărtat masca, folosește o loțiune tonică sau o cremă hidratantă. Poți folosi crema de la Ivatherm - Aquafil Hydra Rich pentru piele sensibilă, uscată și deshidratată.

Eu urmez întotdeauna acești pași atunci când aplic o mască și de fiecare dată obțin un rezultat bun.

Tu ce măști de față folosești: din comerț sau făcute acasă?

Pentru a vedea și alte recomandări de produse cosmetice, te invit să apreciezi cu un like pagina de Facebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram și Pinterest, pentru idei de jocuri și activități pentru copii, cărți de citit și rețete delicioase.

3 comentarii:

  1. Ce bine suna ultima masca, cea de la Equilibra. Dar pentru mine s-a dus vremea mastilor, si la propriu, si la figurat :)). Nu mai folosesc nimic special pentru fata, nu apuc si nici nu e prioritatea mea. Chiar azi ma gandeam ca am un inceput de cuperoza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mă lupt cu punctele negre dar recunosc nu aplic regulat o mască pe față. La fel de bună e mierea cu câteva picături de suc de lămâie iar acum vara avem multe fructe pe care le putem pune pe față. Important e să facem asta regulat pentru a vedea efectul.Sănătate vă doresc!

    RăspundețiȘtergere