sâmbătă, 11 noiembrie 2017

Rețeta săptămânii: Pârjoale pufoase din carne de pui


În familia noastră se mănâncă destul de rar carne. Unul din motive este că ținem toate cele patru posturi de pe parcursul anului, dar și zilele de miercuri și vineri, când renunțăm nu doar la carne, dar și la ouă, lapte, pește.  În celelalte zile, când mai preparăm câte o zeamă, borș cu carne, șnițel, sos cu carne, răcituri sau carne coaptă, niciodată nu folosim carne cumpărată din magazine. Toată carnea pe care o consumăm ne-o livrează părinții noștri, care cresc păsări, cu buruian și grăunțe, motiv pentru care încă mai mâncăm carne. Dacă nu le-ar mai crește ei, cu siguranță am renunța la ea. 

Copiii mănâncă și la grădiniță carne, în special pârjoale, care sunt preparate din carne din comerț. De câteva ori mi-au cerut să le fac pârjoale acasă, așa că am așteptat până când am primit de la bunici două găinușe, de la care am ales doar carnea de la piept și am pregătit pentru Cecilia și Stelian pârjoale pufoase, pe care le-au mâncat cât ai zice... pârjoală. 

Ingrediente necesare
  • Carnea de piept de pui
  • Un ou
  • Piper negru
  • Sare
  • Ceapă
  • Usturoi

Cum se prepară
  • Pentru ca pârjoalele să iasă cât mai pufoase, am tocat carnea de două ori.
  • De asemenea, am tocat ceapa și usturoiul.
  • Am amestecat împreună toate ingredientele, dupa care am modelat pârjoalele, le-am așezat pe o tavă și le-am dat la cuptorul preîncălzit.
  • Când au fost gata, le-am aranjat într-un bol, pe care l-am acoperit cu un prosop, până când s-au răcit. 

Copiii le-au mâncat cu poftă, împreună cu o sălățică, iar pentru mine, pentru că-mi era prea poftă, am pregătit un hamburger cu pârjoală, salată verde și spanac.


Poftă bună!

Pentru a vedea și alte idei de gustări sănătoase, nu ezita să dai un like paginii de Facebook a blogului, dar și să mă urmărești pe Instagram și Pinterest, unde vin cu multe idei de jocuri pentru cei mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu