joi, 9 noiembrie 2017

5 idei de zăpadă homemade pentru proiecte handmade


Cum vine luna noiembrie, copiii mei încep să mă întrebe când va ninge afară. Pentru că e posibil să nu ningă degrabă, m-am gândit să le fac zăpadă artificială, cu care să facem diverse proiecte handmade cu tematică de iarnă, pentru ca Moșul să vină mai repede anul acesta. Se face foarte simplu, din ceea ce avem în casă și nici nu necesită mult timp. Odată zăpada „vrăjită”, copiii se pot juca fericiți cu ea.

Iată câteva idei de zăpadă homemade, din care te poți inspira și tu:

Zăpadă din polistiren expandat
Primul lucru care mi-a venit în gând că ar fi bun pentru a face din el zăpadă, a fost o bucată de polistiren expandat. Oricine îl are în casă sau poate face rost de el foarte ușor, din magazinele specializate. Eu l-am mărunțit cu ajutorul râșniței, dar nu a fost o idee prea bună, căci s-a electrizat și cu greu l-am scos de acolo. Oricum, cu ajutorul acestei spume am meșterit la un proiect tare drăguț, despre care vei afla foarte curând. 


 Zăpadă din zahăr pudră
Eu nu cumpăr niciodată zahăr pudră, căci mărunțesc zahărul acasă, cu ajutorul râșniței. Așa am făcut și azi, când am avut nevoie de zăpadă pentru un proiect handmade. Odată zahărul mărunțit, se presară peste obiectul căruia vrem să-i creăm aspectul de nins și... cam atât. Dacă nu va intra în contact cu apa, zăpada nu se va topi decât la primăvară.


Zăpadă din făină
Iar dacă nu ai zahăr pudră, în ajutor îți vine făina albă de grâu. Se presară și aceasta peste obiectele pe care ne dorim să le vedem ninse și gata, zăpada e direct la noi în casă!

Zăpadă din șervețele de hârtie
Pun pariu că atunci când erai mică îți plăcea și ție să faci zăpadă din hârtie albă. Eu făceam la fel, însă azi am hotărât să utilizez la proiectele mele handmade de iarnă o zăpadă făcută din șervețele de hârtie de culoare albă. Pur și simplu le-am rupt bucățele mici și am obținut  o zăpadă moale și fină.


Zăpadă din... scutec
Ai citit bine! Dintr-un scutec am făcut zăpadă care, trebuie să recunosc, pare foarte reală, iar copiilor le-a plăcut cel mai mult să se joace cu aceasta. Peste un scutec am turnat apă, lăsând să se absoarbă cam 15 minute, dupa care am scoos căptușeala, care a căpătat aspectul unui jeleu de culoare albă. Vezi în fotografia de mai jos ce am făcut cu această zăpadă.


Iată așa, din câteva „ingrediente” simple am făcut acasă zăpadă artificială. Crezi că cei mici nu mă mai întreabă când ninge? Fii sigură că îmi adresează zilnic această întrebare, însă de azi am dat startul pregătirilor de iarnă, astfel încât așteptarea ninsorii și a Moșului va fi mult mai „ușoară”.

Pentru a vedea și alte idei de jocuri și activități, te invit să dai un like paginii de Facebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram și Pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu