duminică, 12 noiembrie 2017

Povestea noastră, scrisorile noastre


Ne scriam scrisori de pe vremea când eu eram în clasa a V-a, iar el într-a VI-a.  Primeam câte 2-3 scrisori pe lună și îmi amintesc mereu cu nostalgie de perioada aceea, când le așteptam cu nerăbdare. Povesteam despre noi, preferințele ce le avem, despre familia și prietenii noștri. Eu colecționam abțibilduri cu eroii principali din filmul Clona, popular la vremea aceea, iar el colecționa timbre. 

Ne-am tot scris până în clasa a XI-a, când am pierdut legătura. Ambii eram la liceu, ocupați cu pregătirile pentru bacalaureat și nu mai aveam timp să ne scriem. Dar ne-am regăsit în anul 2010, pe o rețea de socializare. Prima întlnire a fost la un concert de muzică clasică, la Filarmonica Națională. Era 26 noiembrie 2010. Ne-am tot dat întâlniri până la 24 ianuarie 2011, când m-a cerut de soție. Așa, de la câteva scrisori, am ajuns acum să avem o familie frumoasă, doi copii adorabili și o casă a noastră, în care ne trăim bucuriile și tristețile.

Ne scriam și poezii, iar două dintre ele le las aici, căci tare dragi ne sunt.

Pentru tine
Pentru tine, drag prieten
Culeg florile din lume
Pentru tine „te iubesc”
Chiar de mii de ori aș spune.
Nu știu, poate-s vinovată
Și am greșit undeva,
Dar să știi că eu de tine
Niciodată  n-oi uita.
Aștept clipa cea divină,
Clipa când ne-om întâlni,
Căci atuncea pentru mine
Soarele va răsări.
Și scrisorile-ți le-aștept
Ca pe o comoară sfântă,
Căci atunci inima-mi de dor
Și de dragoste îți cântă.


Pentru tine, floarea mea
Ești o floare-n depărtare
Eu te port mereu în gând
Și te simt mereu alături,
Uneori te văd... visând.
Când primesc a ta scrisoare
Și încep a o citi,
Mi te imaginez alături,
Ca și cum tu mi-ai vorbi.
Va fi o zi în viața asta,
Când tu și eu ne-om întîlni,
Vom merge-n doi la o plimbare,
Doar tu și eu, ca doi copii.

Nu știu cum se face că ambii am păstrat scrisorile și acum sunt o mică comoară a noastră, o comoară cu amintiri scumpe, pe care o deschidem uneori și retrăim momentele despre care scriam acolo. 

Tu cum ai făcut cunoștință cu soțul tău? V-ați scris și voi scrisori?

Pentru a vedea și alte articole și postări interesante, te invit să dai un like paginii de Facebook a blogului, dar și să mă urmărești pe Instagram și Pinterest, unde vin cu idei de jocuri și activități pentru copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu