duminică, 22 octombrie 2017

Melodii care îmi alină dorul de ACASĂ


Toamna, mai mult ca niciodată, mă duce cu gândul la copilărie și la ACASĂ. Toamna duc dorul copturilor făcute de mama și a focului din sobă. Toamna simt lipsa momentelor de conectare cu familia, în timp ce adunam porumbul de pe câmp sau strugurii din vie. Toamna devin mai nostalgică și deseori gândul mă duce la cei dragi. Chiar dacă ne vedem des, îmi lipsesc acele zile când stăteam toți în jurul mesei sau lângă sobă și ne spuneam povești. 

Pentru a-mi alina dorul de ACASĂ ascult aproape zilnic melodii despre copilărie și casă părintească. Dacă și tu ești la fel de nostalgică, îți propun lista mea cu cele mai frumoase melodii.

Smiley – Acasă


Pasha Parfeny - Acasă


Catharsis - Mi-e dor


Delia – Pentru tine, mamă dragă


Ion Rață - Dorul de frați


Alexandru Pelin – Mama coace pâine


Elena – Acasă la noi

Paula Seling - Acasă


Smiley – Confesiune


Andra – Din cer ninge alb


Delia – Cine m-a făcut om mare


Feli – Acasă


Anastasia Lazariuc – Cântec de duminică


Gică Petrescu – Du-mă acasă, măi tramvai



Carlas Dreams – Scrisoare fratelui mai mic


Daria Radu - Acasă


Kapushon și Stela Botez – Cine cântă iarăși pe la sate


Vascan – Tic-Tac


Andra – Vis de iarnă


Ar mai fi multe, tare multe cântece care ne alină dorul de cei dragi și de casa părintească, de aceea te rog să îmi spui în comentariile la acest articol care sunt melodiile tale preferate, care te duc cu gândul la ACASĂ atunci când le asculți.

Pentru a vedea și alte recomandări, te invit să dai un like paginii deFacebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu