vineri, 20 octombrie 2017

5 modele de bărcuțe handmade pentru joaca celor mici


Copiii adoră avioanele, băcuțele și mașinile, iar dacă acestea sunt făcute chiar de mânuțele lor, le prețuiesc și mai mult. „–Tata, fă-mi o barcă, îi spune Stelian soțului. –Din ce? –Din ce vrei tu...”. Și iată așa ne-am prins cu toții în joc și am început să facem bărcuțe din ce găseam prin casă. Ne-am jucat mult împreună, dar cel mai important – copiii au înțeles că unele obiecte neimportante la prima vedere, pot deveni cele mai frumoase jucării.

Dacă și copilului tău îi plac bărcile, iată din ce le puteți meșteri împreună!

1.Barcă din hârtie
Dă un sarche pe Google și vei găsi o mulțime de modele de bărcuțe, pe care să le confecționezi din hârtie. Pas cu pas, vei învăța să-i faci copilului tău cea mai frumoasă corăbioară, pe care să o lase să plutească pe lac sau în băltoacele formate dupa ploaie.




2.Barcă din piesele de constructor
Copiii s-au gândit să confecționeze o bărcuță din piesele de constructor. Ce-i drept, aceasta nu plutește pe apă, căci este prea grea, însă foarte repede au improvizat un lac dintr-o eșarfă de culoare albastră.



3.Barcă din cutia de chibrite
Da, dintr-o cutie de chibrite noi am meșterit o bărcuță de toată frumusețea. Tare s-au mai bucurat copiii de ea și nu s-au lăsat până când nu scufundat-o.



4.Barcă din piesele de lego
O barcă frumoasă am confecționat din piesele de lego. Ce-i drept, am avut noroc și de un omuleț tare drăguț, care a stat la cârmă.



5.Barcă din PEE
Cu mai mult timp în urmă, tati meșterise o bărcuță dintr-o cutie din spumă din polietilenă expandată (PEE). Când a plouat, am lăsat bărcuța să plutească pe băltoacele imense ce s-au format lângă casa noastră. Tare fericiți au fost copiii!



+1. Barcă din frunze
Toamna, când cad frunzele, iar afară plouă, bucură-te împreună cu copilul tău de aceste corabii minunate ce plutesc deasupra băltoacelor. Noi am prins o zi de duminică ploioasă și am mers afară să admirăm frunzele plutitoare. Ce alte activități poți face folosind frunzele, vezi AICI.

Ce zici, meșterești împreună cu copilul tău o bărcuță? Dacă accepți provocarea, aștept să îmi arăți și mie rezultatul. Spor la muncă să ai!

Pentru a vedea și alte idei de activități pentru copii, dar și recomandări de carte, rețete și alte lucruri interesante, te invit să mă urmărești pe Instagram și să dai un like paginii de Facebook a blogului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu