duminică, 29 octombrie 2017

Mămăligă coaptă - gustare delicioasă pentru micii pofticioși



Copiii mei adoră mămăliga. O consumă cel mai des ca terci moale sau fac din ea "ursuleți" cu brânză, pe care mai apoi îi tăvălesc prin smântână și-i mănâncă cu poftă. Azi dimineață m-am gândit să-i surprind plăcut și să le prepar mămăliga altfel decât de obicei. Aveam în frigider câteva felii de mămăligă, așa că prima idee care mi-a venit a fost să fac din ea pesmeți, știind că și aceștia sunt preferații copiilor. Când au fost gata, i-au mâncat cât ai zice pește și mi-au mai cerut o porție. Mie nu mi-a rămas decât să mă bucur că le-a plăcut această gustare.

Dacă și copilului tău îi place mămăliga și vrei să i-o prepari altfel, îți propun rețeta de mai jos.

Ingrediente necesare:
  • Mămăligă
  • Condimente
  • Ulei sau unt


Cum se prepară:
  • Mămăliga se taie felii, apoi se lasă la frigider pentru câteva ore, unde se va răci bine.
  • Feliile se taie din nou în felii subțiri, dupa care se taie paie, asemeni cartofilor.
  • Pe o tavă se pune hârtie de copt, care se unge cu ulei sau unt.
  • Se pun paiele pe tavă, se presară peste ele condimente, apoi se dau la cuptor, la 180-200 grade, pentru 20 de minute.
  • Când s-au rumenit bine, se lasă în cuptor până se răcesc bine.
  • Se aranjează mai apoi pe farfurie și se servesc cu smântână.


Posibil că există o denumire pentru acest fel de mâncare, însă noi le-am spus "pesmeți din mămăliga". Dacă tu cunoști cumva denumirea, te rog să mi-o spui și mie.

Poftă bună!

Pentru a vedea și alte rețete delicioase, aștept să dai un like paginii de Facebook a blogului, sau să mă urmărești pe Instagram, unde vin și cu multe idei de jocuri pentru copii, recenzii de carte și idei de călătorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu