duminică, 1 octombrie 2017

Jocuri cu tuburi de carton pentru copiii de 2+ ani


Duminica o petrecem în familie, făcând diverse activități cu copiii și petrecând frumos fiecare clipă. Pentru că în timpul săptămânii nu prea avem mult timp la dispoziție pentru a face jocuri ce necesită mult timp, recuperăm în weekenduri. Duminica aceasta nu a fost o excepție. Am citit, am rezolvat puzzle-uri, am dormit mult și ne-am jucat cu tuburi, castane și hârtie colorată. 

Azi vreau să vă arăt cele 5 activități pe care noi le-am făcut cu tuburile de carton.


1.Piramidă din tuburi


2.Pune X castane. Un joc similar am găsit și pe blogul Cristinei Oțel


3.Am învățat emoțiile cu ajutorul „mutrițelor” desenate pe tuburi


4.Am confecționat iepurași și fluturi din tuburi și hârtie colorată


5.Copac cu frunze de toamnă


Azi am mai învățat anotimpurile, Cecilia a făcut o pisicuță, iar din hârtie de culoare orange și verde, am meșterit câte un dovleac. 




Am avut o duminică productivă, zic eu, dar cel mai important – copiii sunt fericiți că am petrecut încă o zi în sânul familiei.

Ce altceva poți face din tuburile de carton, vezi AICI. Iar idei de activități de toamnă, găsești AICI.

Tu cum îți petreci duminicile împreună cu copiii?

Pentru a vedea și alte idei de jocuri și activități, urmărește-mă pe Instagram sau pe pagina de Facebook a blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu