miercuri, 27 septembrie 2017

Când tenul nu se mai răzbună (P)


Odată cu sosirea toamnei și a zilelor mai reci, tenul meu devine uscat și aspru, iar în zona pomeților încep să-mi apară pete care, atunci când stau în vânt, se crapă și formează o crustă. Am încercat tot felul de creme și uleiuri, însă pielea era moale puțin timp, după care revenea la aspectul inestetic. Până la urmă, am ajuns sa folosesc o cremă pentru bebeluși, care îmi păstra tenul neted și hidratat mai mult timp. Asta până am descoperit crema IVAHIDRA+ de la Ivatherm. Numai bună pentru o piele uscată ca a mea!

O aplic dimineața, înainte de a ieși din casă și mă bucur mult că, pe lângă faptul că îmi hidratează pielea, o mai și păstrează suplă și fină, ca de bebeluș. În plus, pe parcursul zilei nu o simt deloc și nici nu lasă acea senzație de „piele uleioasă”, cum era în cazul altor creme (care oricum nu rezolvau problema, ci doar încărcau tenul).


IVAHIDRA+ vine într-un tub de 40 de ml și e foarte ușor de aplicat. Conține: aquaphiline, unt de Karite, alfabisabolol, ulei de Jojoba și apă termală Herculane. Toate acestea o fac să acționeze ca un puternic antibacterian și antiinflamator, având efect de hidratare, cicatrizează, reduce iritația și senzația de mâncărime a pielii și o catifelează.  Cel mai important – nu conține parabeni și parfum.

Eu zic că această cremă își merită toți banii și e cea mai bună investiție, în cazul în care ai și tu un ten sensibil în perioada rece a anului. Pe mine chiar mă salvează și de când am descoperito-o, o ținem tot într-o prietenie!

Crema o găsești în Farmacia Familiei.

Pentru a vedea și alte recomandări de produse cosmetice, cărți, jocuri și activități pentru copii, nu ezita să dai un like paginii deFacebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu