luni, 25 septembrie 2017

Mariana Nichifor, bloggeră: „E atât de frumos să fii cetățean al lumii, să nu existe hotare!”


Mariana Nichifor este bloggera de fashion care, în scurt timp de la lansarea blogului său – TheKingdomStyle, a adunat pe Instagram  21300 urmăritori, clasându-se pe locul 49 în topul celor mai populari 100 de instagrameri din Moldova. Recent, Mariana s-a regăsit și în TOP cei mai populari bloggeri din Moldova, clasându-se pe locul 17 în luna august.

Este stabilită cu traiul în Moscova, Rusia, dar chiar și acolo se mândrește că este din Republica Moldova și păstrează legătura cu oamenii de aici, care-i sunt cei mai fideli cititori.

Despre moldovence, Mariana spune că sunt atât de frumoase, încât ar fi păcat să nu se bucure și să nu scoată în evidență acest lucru. 

Vă invit să o cunoașteți prin intermediul interviului de mai jos, pe care a acceptat cu amabilitate să mi-l ofere.

Ce ar trebui sa cunoască cititoarele blogului SuntMama despre Mariana Nichifor?
Sunt o feministă convinsă, nonconformistă, mamă, blogger, ambasador Philini Munchen în Rusia (un brand de genți de o finețe rară, din Germania), ador diminețile și cafeaua, oamenii, cărțile, plăcintele cu prune, pe care le face mama și nucile. Am copilărit în sat și sunt foarte mândră de aceasta. Mă împotrivesc sexismului, tiparelor, limitelor, inegalității oamenilor în drepturi și crimelor împotriva umanității. Scriu despre modă, frumusețe și călătorii. 

Povestește-ne despre blogul tău. Cum ți-a venit ideea de a-ți face un blog? Ce te-a motivat să-l lansezi?
Mi-a plăcut sa scriu dintotdeauna. Eu am mai cochetat cu blogging-ul, dar mutându-mă cu traiul în altă țară, mi-am dorit cumva să nu pierd legătura cu oamenii pe care îi cunoșteam. Prin aceasta eu am înțeles că nu există hotare, că suntem atât de aproape unii de alții. Cea mai mare motivație a fost pasiunea pentru haine frumoase, accesorii creative și fotografie. Am o echipă care mă ajută și un program bine stabilit, lucrez mult pentru blog, dar sunt foarte fericită când culeg roadele.


De ce TheKingdomStyle?
M-am gândit că acest blog trebuie să mă reprezinte, să includă stilul meu. Cred mult în originalitate, spontanietate și în lipsa de reguli bătute în cuie. Astfel, titlul sugerează un stil individual, creativ. 

Cât timp acorzi blogului?
Destul de mult. De la compunerea ținutelor, până la editarea postului în pagină, durează cam 4-5 zile. Promovarea pe social media este permanentă. Crearea textelor îmi fură mult timp, căci încerc să scriu de fiecare dată cât mai creativ. Scrierea și analiza emailurilor este partea mea preferată. Dimineața devreme, îmi prepar o cafea cu lapte, deschid fereastra biroului să intre aer proaspăt și încep să citesc și trimit emailuri. Mă bucură faptul că le primesc din toata lumea, de peste oceane și mări. 

TheKingdomStyle se regăsește în diverse topuri. Cum e să ai un blog atât de vizualizat? Ce beneficii îți aduc aceste topuri?
Eu nu știu dacă sunt atât de vizualizată. Nu cred neapărat în topuri, ci în produse făcute bine. Desigur, mă bucur că munca mea e apreciată, vreau doar să nu-mi dezamăgesc oamenii care mă urmăresc și să fac un produs bun, pe gustul meu și al cititorilor. 


Ești din Moldova, locuiești la Moscova. De unde sunt cititorii tăi?
Pentru prima dată în viața mea, în acest an, eu am înțeles ca e atât de frumos să fii cetățean al lumii, să nu existe hotare. Cititorii mei sunt din toată lumea, mai mult vorbitori de engleză, română, franceză și germană. Sunt din Rusia, UE, SUA, Canada, UK, dar cei mai devotați, tot cei din Moldova rămân. 

Descrie stilul tău vestimentar. Ce preferințe ai?
Stilul meu este personalizat, îmi plac piesele originale, creative. Țin mult la confort și la calitatea materialelor din care sunt făcute hainele. T-shirturile cu imprimeu și blugii cu talia înaltă sunt în topul preferințelor mele. Ziua asortez ținuta cu ghete, seara - cu un stiletto cu toc înalt; n-am nevoie de nimic în plus. Ador gențile, de fapt ele sunt slăbiciunea mea. Îmi plac gențile din piele moale, frumos executate, cu interior fin și încăpător. Cele mai importante piese din garderoba mea sunt o colecție de genți de la Philini Munchen, din piele și pânză, cu imprimeuri florale. 

De unde te inspiri pentru a crea ținute atât de spectaculoase?
Mie mi-ar plăcea ca ținutele mele să fie spectaculoase. Mă inspir din ceea ce îmi place, folosesc elemente și culori care mă fac să mă simt bine și care mă reprezintă. Pentru blog, am mai multe branduri cu care colaborez. Acestea îmi oferă haine și accesorii din care eu compun ținute pentru postări. 


Ai primit vreodată reațtii negative sau critici asupra felului în care te îmbraci?
Eu cred cu tărie că oamenii trebuie să poarte ce vor ei, să iasă din tipare, să nu țină cont de reguli stricte, că ele nu există. Dacă aș trăi în Moldova, probabil ar fi și reacții negative sau critici, toate din cauza remitențelor sovietice care au mai rămas, că nu ar trebui să fii altfel decât ce-ți impune societatea. Nu m-au interesat niciodată părerile oamenilor. Îmi asum toate riscurile și nu cer niciodată sfaturi. Ba mai mult, încerc să nu păstrez astfel de oameni în viața mea. 

Cu ce branduri colaborezi? Ce presupune această colaborare?
Colaborez doar cu branduri care mă reprezintă și care îmi sunt dragi. Philini și Poeme sunt cele care îmi plac cel mai mult, prin faptul că promovează unicitatea și calitatea. Sunt fericită pentru faptul că Philini m-a ales să devin ambasador al brandului în Russia. Colaborările presupun sponsorizarea muncii mele și a faptului că îmi împart opiniile despre ceea ce produc ei cu cititorii mei. 

Te urmăresc de mult timp, mai cu seamă pe Instagram. Observ că postezi fotografii extrem de frumoase. Cine ți le face? Colaborezi cu vre-un fotograf?
Am lucrat o perioadă foarte lungă cu Alexander Plonsky, un fotograf renumit în Moscova pentru viziunile sale asupra fotografiei Street Fashion și pentru publicațiile sale în revista VOGUE. Acum caut pe cineva la fel de bun. 

Care sunt cele 3 piese vestimentare ce nu trebuie să lipsească din garderoba unei femei?
Blugii din jeans, un T-shirt, o fusta sau o rochie. Astfe obținem 3-4 outfituri dintr-o lovitură. Trebuie să fie piese de baza, comode și calitative.


Cum ai descrie stilul vestimentar al femeilor din Moldova?
Femeile din Moldova sunt încă profund influențate de părerile celor din jur, de vârstă, de limite. Totuși în ultimul timp se schimbă parțial lucrurile. Îmi place naturalețea femeilor din Moldova și frumusețea autentică. 

Cu se sfaturi ai veni pentru acestea?
Să poarte haine care le fac fericite. Să se simtă bine cu ce poartă. Să fie ele însele. Să nu se rușineze să poarte haine de la Second Hand, de la branduri mici și aproape necunoscute. Cel mai important e să nu poarte copii nereușite, din materiale sintetice. Sunt atât de frumoase femeile din Moldova, că e păcat să nu se bucure, scoțând în evidență acest lucru. 

Cum este viața ta în offline? 
Este foarte intensă și multiculturală, datorita prietenilor din diferite colțuri ale lumii. Mă bucur împreună cu familia mea de provocările fiecărei zile.

Îți mulțumesc mult pentru că ai acceptat acest interviu. Mult succes în tot ceea ce faci!


Pe Mariana o găsiți AICI și AICI.  Vizitați-o și bucurați-vă și voi privirile cu frumoasele ținute pe care le prezintă!

P.S.Toate fotografiile prezentate în acest articol sunt realizate de Alexander Plonsky.

Pentru a vedea noile articole ce vor apărea pe blog, te invit să dai un like paginii de Facebook. Iar oentru fotografii frumoase, urmărește-mă pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu