duminică, 27 august 2017

5 situații în care folosesc crema CICADERM de la Ivatherm (P)


În acest an am descoperit două produse – minune, care în perioada verii au fost o salvare pentru tenul meu și pentru juliturile copiilor. AICI și AICI v-am povestit despre acestea. Știu, am ajuns să scriu tot mai des despre produsele de la Ivatherm, dar nu poate fi altfel când produsele lor chiar reușesc să mă surprindă plăcut.  Azi vreau să vă spun în ce situații folosesc CICADERM – crema cicatrizantă și reparatoare, care mă ajută în multe situații. 

Mă bucur că și cititoarele blogului îmi scriu că o folosesc și sunt mulțumite de ea, iar câteva prietene, mi-au spus că medicul le-a recomandat-o pentru tratarea cicatricei rămase în urma operației de cezariană. Deci, e o cremă ce nu trebuie să lipsească din trusa medicală a familiei!


5 situații în care folosesc crema cicatrizantă CICADERM de la Ivatherm
  1. Dupa epilare. Știți acele puncte roșii care apar dupa epilare? Ei bine, eu le tratez cu ajutorul acestei creme. O aplic într-un strat foarte fin și în scurt timp micile punctișoare roșii dispar. Singura condiție este că absolut orice cremă nu trebuie aplicată imediat, ci dupa 30 de minute de la epilare.
  2. Tratarea coșurilor. De obicei, nu am probleme cu coșurile, însă se întâmplă să apară câte unul la momentul nepotrivit. Însă îi vin de hac cu ajutorul cremei CICADERM, pe care o aplic seara, dupa ce mi-am curățat bine fața.
  3. Tratarea mușcăturilor de țânțari. În această vară țânțarii nu mi-au fost dușmani, decât în luna august, când parcă au făcut pact să mă muște toți pe mine. Astfel, a venit momentul să testez CICADERM nu doar pe copii. Am aplicat-o seara, peste mușcătură, iar dimineața observam că aceasta aproape dispăruse, împreună cu senzația de mâncărime.
  4. Tratarea rănilor. Deseori se întâmplă ca atunci când calc hainele să mă frig cu fierul de călcat. Și în această situație mă salvează crema CICADERM, pe care o aplic peste rană, de două ori pe zi, până când aceasta dispare. Crema acționează foarte repede și dacă, din nefericire, rana se deschide, formează peste aceasta un strat protector.
  5. Înmoaie pielea uscată. În zilele reci, pe obraji îmi apar câteva pete cu piele uscată. De când am această cremă, o aplic dimineața peste aceste pete, le înmoaie și peste zi dispar ca prin minune.
CICADERM este crema de care m-am îndrăgostit chiar de la prima utilizare. O recomand cu drag!


Pentru a vedea și alte recomandări, nu ezita să dai un like paginii de Facebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu