duminică, 16 iulie 2017

Frigărui dulci din fructe - doza de vitamine pentru copii

Încrecând să o conving pe fetița mea să mănânce fructe, mi-am propus să-i fac frigărui. Am implicat-o și pe ea la pregătirea acestora, însă nu a vrut nicidecum să-i guste. Stelian însă a mâncat toate fructele și chiar a mai cerut frigărui, căci i-au plăcut. Nu mă dau ușor bătută și voi insista să-i propun zilnic Ceciliei fructe și legume.

Fructele oferă o multitudine de vitamine, necesare dezvoltării armonioase a copiilor și întăririi sistemului imunitar. Acestea aduc în organism acid folic, potasiu, vitaminele A, C, K și fibre.

Cum se prepară frigăruii
  • Se spală bine fructele și se taie cuburi sau rondele.
  • Se ia câte un ingredient și se înfige pe un băț pentru frigărui.
  • Se bagă frigăruii la răcit, apoi se savurează cu plăcere.

Poftă bună!

Pentru a vedea și alte rețete gustoase pentru copii, dă un like paginii de Facebook a blogului sau urmărește-mă pe Instagram!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu