joi, 8 iunie 2017

Rețeta săptămânii: Salată gustoasă de vară


Dacă ai poftă de ceva gustos pentru masa de prânz, îți propun o rețetă de salată delicioasă de vară. Mie întotdeauna mi-au plăcut salatele simple, care se prepară repede și sunt gustoase. Știu că și tu ești o mămică ocupată și preferi să petreci timp cu copiii decât la bucătărie. De aceea, atunci când am pregătit această salată, mi-am zis că neapărat trebuie să ți-o prezint și ție. 

Ingredientele necesare
  • Piept de pui
  • Ouă
  • Roșii
  • Castraveți
  • Frunze de țelină
  • Ceapă verde
  • Ulei/maioneză.

Cum se prepară
  • Se fierb ouăle și pieptul de pui, apoi se taie în bucăți mari.
  • Castraveții și roșiile se taie cuburi mășcate.
  • Se mărunțește ceapa și țelina.
  • Se amestecă apoi tot, adăugându-se sare și ulei. Noi am pus în salată maioneză, în loc de ulei, căci copiii nu au mâncat din ea, iar bunelul preferă salatele cu maioneză (Ce nu facem noi pentru bunelu?).
  • Se servește imediat!

Poftă bună!

Pentru a vedea și alte rețete gustoase, nu ezita să dai un like paginii de Facebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu