miercuri, 7 iunie 2017

4 ani de când Sunt MAMĂ a devenit a doua mea casă


Scriu de când mă țin minte. Scriu pentru că asta pot să fac cel mai bine. Primul meu blog l-am „creat” în anii studenției. Să-ți faci un blog activ însemna să treci cu brio examenul. A avut succes acel blog, însă atunci când am aflat că port sub inimă o nouă ființă, acesta nu mă mai reprezenta. Îl păstrez, ca amintire a anilor rebeli. Îl găsiți AICI.

Pe 31 mai 2013 scriam prima postare pe noul meu blog. Am știut din prima că trebuie să se numească Sunt MAMĂ, căci asta eram – o MAMĂ în devenire.

Au urmat articole frumoase, colaborări interesante, nopți nedormite și oameni frumoși, alături de care am construit zi de zi acest blog.

Scriu atunci când simt că vreau să transmit celorlalți gândurile mele, experiențele prin care trec și unele detalii din viața copiilor mei, pe care aș vrea să le recitesc împreună cu ei atunci când vor crește mari. 

Colaborez cu oameni frumoși și interesanți și recomand doar produse testate de familia noastră. Nu am scopul de a face bani din blog, deși îi fac (nu mulți), dar asta se datorează parteneriatelor cu persoane care au încredere în mine. 

La 4 ani de existență ai blogului, pot afirma sus și tare că acesta a devenit a doua mea casă, pe care petrec mult, foarte mult timp, în care investesc emoții și mult suflet.

Acum mă urmăresc multe mame, mai multe decât mi-aș fi închipuit că poate aduna un blog. Vă mulțumesc fiecăreia în parte pentru că mă citiți și vă sunt interesante experiențele mele. Vă mulțumesc pentru fiecare comentariu pe care-l lăsați și pentru fiecare like. Așa știu că nu fac în zadar ceea ce fac.
 
Vă îmbrățișez cu drag și vă transmit cele mai bune gânduri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu