joi, 22 iunie 2017

Proiect DIY: Păpuși handmade din levănțică


Levănțica face parte din categoria florilor pe care eu le ador și le păstrez în casa mea pe parcursul întregului an. Îmi place la această floare faptul că își păstrează mirosul mult-mult timp, are numeroase beneficii pentru sănătate și poate fi utilizată la realizarea diverselor decorțiuni. 

Zilele astea, tot încercând să încardez în decor buchețelele de levănțică pe care le-am cumpărat, m-am provocat să meșteresc o păpușă, folosind această plantă. Să știi că acest proces chiar mi-a plăcut destul de mult, iar rezultatul...mmm, e atât de parfumat, încât am agățat păpușile pe un perete de la birou, pentru a mă bucura zilnic de aroma inconfundabilă.

Dacă și tu vrei să faci asemenea păpuși, să știi că nu îți ia mult timp și îi poți implica chiar și pe cei mici. În cazul în care le meșteriți împreună, nu ezitați să faceți o păpușă și pentru mașină.Aceasta va parfuma interiorul mașinii, dar vă va aminti și de momentele frumoase pertecute împreună. 

Materiale necesare
  • Levănțică
  • Mărgele mari de lemn
  • Ață
  • Un marker
  • Foarfece

Cum se meșterește
  • Pentru început, alege firele de levănțică pe care vrei să le folosești la confecționarea păpușilor.
  • În continuare, voi lăsa fotografiile să vorbească.





Pentru a vedea și alte idei de proiecte DIY, nu ezita să dai un like paginii de Facebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu