sâmbătă, 17 iunie 2017

Iaurt natural din căpșuni și smântână


Căpșunile sunt pe sfârșite, astfel că e timpul să te cam grăbești pentru a-ți face plinul. Le poți congela sau poți face din ele compoturi și dulcețuri. Prima variantă e mai potrivită, deoarece prin congelare sunt păstrate toate proprietățile nutritive ale alimentelor, cât și gustul natural al acestora. Până decizi tu ce să faci cu căpșunile, eu îți propun o rețetă delicioasă de iaurt. Copiii mei îl adoră, dar avem grijă să nu exagerăm cu el, deoarece conține smântână și, chiar dacă are numeroase calități nutritive, mai are și un conținut ridicat de grăsime. Deci, cu moderație, mâncăm iaurt la micul dejun, prânz, cină sau ca gustare, între mese. 

Ingrediente necesare
  • Smântână
  • Căpșuni

Cum se prepară
  • Totul e cât se poate de simplu: se mixează căpșunile, pentru a obține o pastă omogenă.
  • Se adaugă apoi smântâna și se mixează din nou.
  • Dacă iaurtul nu e suficient de dulce, poți adăuga o banană bine coaptă, care îl va îndulci.
  • Se toarnă compoziția în păhăruțe sau boluri și se servește cu plăcere!

Acest iaurt, dacă este congelat, poate fi ușor transformat în înghețată, pe care cei mici o preferă îndeosebi în perioada caldă a anului. Noi am savurat iaurtul (cu paiul, căci așa au preferat pofticioșii), însă le-am promis copiilor că le fac în scurt timp și înghețată. De casă, naturală.

Poftă bună!

Pentru a vedea și alte rețete delicioase, urmărește-mă pe Instagram sau dă un like paginii de Facebook a blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu