duminică, 25 martie 2018

Primăvara începe cu povestea lui BAMBI


Când spun PRIMĂVARĂ, îmi amintesc de povestea lui BAMBI, tânărul prinț al pădurii. Eu am crescut cu această poveste. Din câte țin minte, am văzut-o pentru prima dată la TVR, dar de când am copii, o revăd săptămânal, mai ales în ultima perioadă. Iar dacă nu privim cu toată familia desenul animat, le-o citesc de 2-3 ori pe săptămână, de o cunosc deja pe de rost. Uneori mai rezolvăm și puzzle, evident, tot cu BAMBI.

Chiar dacă BAMBI are și o parte mai tristă, copiii mei încă nu au sesizat-o și se bucură de fiecare dată de nașterea unui pui de ciută, care va fi continuatorul vieții. Deseori purtăm discuții pe marginea acesteia și chiar interpretăm rolurile înțeleptei Bufnițe, sconcsului Floare, iepurașului Bocănilă, dar nu în ultimul rând – devenim pentru câteva clipe Bambi, mama ciută și tatăl cerb. Alături de BAMBI copiii învață despre dragoste, prietenie și miracolul vieții.



BAMBI este un film de animație american din 1943 produs de Walt Disney și regizat de David Hand. Este al 5-lea film din seria de filme animate Disney, serie care a început în 1937 o dată cu Albă ca Zăpada și cei șapte pitici. Este bazat pe povestirea Bambi, A Life in the Woods scrisă de autorul austriac Felix Salten. Disney a produs și un semi-sequel, Bambi and the Great Prince of the Forest (engleză Bambi II), ce a avut premiera pe 7 februarie 2006 în Statele Unite. Povestirea urmărește viața lui Bambi, un cerb din pădure. 


Dacă nu ai văzut încă acest desen animat sau dacă nu ai citit cartea, îți recomand s-o faci. Vei descoperi o poveste nespus de frumoasă, care te va motiva să te bucuri de sosirea primăverii și să apreciezi fiecare clipă.  Copiii trebuie să-l cunoască pe BAMBI!


Pentru a vedea și alte recomandări, nu ezita să dai un like paginii de Facebook a blogului sau să mă urmărești pe Instagram și Pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu