marți, 13 martie 2018

„BINE” de Igor Guzun


Pe rafturile bibliotecii de acasă stă cuminte și își așteaptă rândul cartea „Vinil” de Igor Guzun. Acum, dupa ce am lecturat „BINE”, îmi pare foarte rău că nu am citit „Vinil”-ul și că nu am cumpărat și prima carte a autorului, scrisă împreună cu Sergiu Beznițchi – „La Blog”. Niciodată nu e prea târziu, nu?

Cartea „BINE” mi-am dorit-o din prima clipă când am aflat despre ea. Știam că va fi cartea care îmi va da puteri. Am primit-o în dar de 8 martie. Astfel, „BINE” nu este doar o „carte de dăruit de Crăciun. Carte de dăruit de Paște. Și de Paștele Blajinilor, în loc de căni și farfurii”. E de dăruit la 8 martie, la ziua de naștere, la nuntă, la cumătrie, în ziua divorțului (până la urmă, o să fie bine, nu?) sau pur și simplu, fără nici un motiv.


Cartea BINE de Igor Guzun e ca o primăvară: cu ger și ninsoare atunci când nici nu te aștepți, dar și cu multă lumină, pace, soare și voie bună. E o carte pentru copiii de acum – ca să cunoască trecutul părinților, pentru adolescenți – să prindă aripi pentru zbor, pentru părinți – ca să se bucure de fiecare clipă, pentru bătrâni – să nu uite că totul e trecător și doar viața de dincolo e veșnică...


Recomand cu drag această carte, care mi-a făcut ziua de 8 martie mai specială.

Pe data de 15 martie Igor Guzun lansează o nouă carte – „Adio, lucruri”. Mai multe detalii – pe pagina de Facebook a evenimentului.


Dacă îți dorești această carte, o găsești la Librarius. Iar pentru mai multe recomandări de carte, poți aprecia cu un like pagina de Facebook a blogului SUNT MAMĂ sau mă poți urmări pe Instagram și Pinterest, pentru mai multe idei de jocuri și activități pentru copii, rețete delicioase și recomandări de produse cosmetice și de îngrijire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu