marți, 27 februarie 2018

Cum reușesc să-mi mențin dinții albi și respirația proaspătă (P)


Din păcate, mulți dintre noi, din lipsă de timp, nu ne îngrijim corect dantura. Cel puțin, în cazul meu așa era. Mă trezeam  dimineața, fiind mereu pe fugă și îmi periam dinții repede, uneori chiar prea repede. Specialiștii susțin însă că un periaj corespunzător se face timp de 3-5 minute...

Am avut norocul să cunosc un stomatolog bun, care m-a ajutat să trec peste frica de dentist și datorită căruia „am făcut ordine” în dantură, ca acum să mă pot bucura de dinți cât de cât sănătoși. Păstrez acești dinți respectând câteva reguli:
  • Periez dinții de două ori pe zi: dimineața și seara, cu blândețe, efectuând mișcări circulare.
  • Periez și limba, pentru a elimina bacteriile și mirosul neplăcut.
  • Clătesc gura dupa fiecare masă.
  • O dată la 6 luni merg la un control stomatologic.
  • Consum regulat legume și fructe crude.

Cred că pentru a avea dinți sănătoși e nevoie să alegem produsele corespunzătoare pentru igiena orală. Eu optez pentru pastă de dinți care să conțină ingrediente naturale și nu au în componența lor fluor. Deja de mai mult timp folosesc zilnic Equilibra Sensitive – pasta de dinți cu Aloe Vera și Echinacea. Aceasta are o triplă acțiune: curăță, împrospătează și protejează dantura. Sunt foarte mulțumită de ea și consider că-și face destul de bine treaba. 


Atunci când nu îmi periez dinții, am grijă să îmi clătesc gura cu Apa de gură cu Aloe Vera de la Equilibra. Este un produs natural nutritiv fără fluor, ideal pentru a menține sănătatea cavității bucale și a dinților. Produsul are proprietatea de a împrospăta respirația, de a spori apărarea naturală a mucoasei bucale împotriva bacteriilor și de a împiedica formarea plăcii bacteriene. Compusă din ingrediente naturale precum esența de bergamotă, uleiuri esențiale, aloe vera și mentol, apa de gură elimină respirația neplăcută și nu pătează dinții.

Ai grijă de sănătatea ta!

Dacă și tu îți dorești pasta de dinți și apa de gură de la Equilibra, le găsești la Farmacia Familiei.


Pentru a vedea și alte recomandări de produse, nu ezita să apreciezi cu un like pagina de Facebook a blogului și să mă urmărești pe Instagram și Pinterest.

12 comentarii:

  1. Nu am auzit până acum de aceste produse, dar îți mulțumesc că ai ales sa scrii despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam ca trebuie sa iti speli dintii macar 3 minute, dar mereu ma prefac ca nu stiu. Produsele insa par foarte bune. Mie imi place orice cu aloe vera. Le pun pe lista!

    RăspundețiȘtergere
  3. of, aici e buba mea cea mare, nu prea am grija de dintii mei. Desi stiu ca e important sa ii periez cel putin 3 minute, nu am atata rabdare. Cred ca ar trebui sa ma uit la un desen animat ceva in timpul asta, sa imi distraga atentia de la ce fac.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. E prima data cand aud de Farmacia Familiei. Unde este si numai acolo se gasesc produsele Equilibra?

    RăspundețiȘtergere
  5. As incerca si eu aceste produse. Nu stiam nici de Equilibra si nici de Farmacia Familiei.Sper doar sa o gasesc prin zona. Daca nu, oare merge comandata online?

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte interesant articolul, multumesc

    RăspundețiȘtergere