joi, 23 noiembrie 2017

Și eu te iubesc, mama!


Ei s-au culcat cu tati. Eu am mai rămas să lucrez un pic la calculator. Am tot lucrat până aproape de miezul nopții, dupa care m-am ghemuit între ei, le-am făcut cruce, i-am cuprins și sărutat pe rând. Obișnuim să dormim toți patru pe un pat, eu între ei doi, iar inainte de a adormi ne ținem strâns de mână până când respirația le devine ușoară și Moș Ene vine încet pe la gene. 

Și în această seară le-am sărutat mânuțele moi și pufoase, chiar dacă ei dormeau. Am inspirat adânc parfumul lor de (încă) bebeluș, dupa care le-am șoptit pe rând la ureche: te iubesc. Eram pregătită să închid și eu ochii, când l-am auzit pe Stelian spunându-mi: „eu tot”, iar de cealaltă parte Cecilia: „și eu te iubesc, mama”. Mi-a venit să-i strâng pe ambii în brațe și să nu-i mai las, dar i-am mulțumit în gând lui Dumnezeu pentru această fericire și am adormit și eu, cu zâmbetul pe buze.

Nimic nu-i mai frumos decât să-ți șoptească, prin somn, un pui de om: „Și eu te iubesc, mama!”...

Sursa foto - Unsplash

2 comentarii:

  1. IuBIREA e forța ce ne dă viață!BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mama a unui baietel de 9 luni si inca nu a spus primul cuvant. ..insa nu vreau sa imi imaginez fiorul si dragostea cand va spune si eu te iubesc mama

    RăspundețiȘtergere