marți, 1 august 2017

Proiect DIY: Pisica albă din hârtie

Copiilor mei le plac pisicile (și animalele, în general). Nu într-atât de mult însă, încât să-mi ceară să le aduc una în casă. Încerc să îi învăț să fie prietenoși cu animalele și să le ocrotească, de aceea le studiem ori de câte ori avem ocazia,  la bunici sau la grădina zoologică. 

Zilele astea, în timp ce am învățat despre pisică și ne-am amintit împreună toate poeziile și cântecelele pe care le cunoaștem despre acest animăluț, am hotărât să meșterim una din hârtie și s-o păstrăm în casa noastră, pe  perete. 

Materiale necesare
  • Hârtie de culoare albă,
  • Cariocă neagră, roză și verde,
  • Foarfecă,
  • Lipici.
Cum se confecționează
  • Vedeți în imaginea de mai jos pașii de confecționare a corpului și capului pisicii.
  • Totul e cât se poate de simplu, dacă urmați pașii indicați.
  • Noi am folosit hârtie de culoare albă, pentru că așa au decis copiii.




Spor la muncă!

Dacă v-a plăcut acest proiect, vă invit pe pagina de Facebook a blogului și pe Instagram, unde vin cu multe alte idei interesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu