vineri, 14 iulie 2017

Răcoarea și hidratarea de vară cu apă termală (P)

Ce este cel mai important pentru voi vara, ca să vă simțiți bine în pielea voastră? Pentru mine contează, în primul rând, să fiu odihnită, apoi – să-mi iau doza de vitamine din fructe și legume proaspete, dupa care, să am parte de câteva ore de liniște, pentru a face ceea ce îmi place. 

Dar mai există un aspect important, căruia îi atrag o mare atenție și care mă face într-adevăr să îmi iubesc pielea catifelată. Este vorba despre răcoarea care o simt pe ea pe parcursul perioadei calde a anului, și a căldurii, atunci când afară e frig. Despre cum îmi îngrijesc pielea iarna vă voi spune la momentul potrivit. Acum însă, vreau să vă povestesc despre cum obțin acea senzație de răcoare atunci când mercurul din termometre urcă, iar pielea transpiră.

Ei bine, pentru că urăsc să-mi văd pielea udă de transpirație, dar și pentru că sunt în zodia vărsătorului și iubesc apa, vara îmi place răcoarea și senzația de hidratare. O pot obține folosind produsele cosmetice potrivite, adică Apa Termală Herculane de la Ivatherm

Cum folosesc Apa Termală
Pentru că știu că nu doar organismul are nevoie de hidratare pentru o bună funcționare, ci și pielea are nevoie de produse care să o mențină frumoasă, eu aleg cu mare grijă produsele pe care le folosesc. Poate din acest motiv ele nu sunt multe, dar de o înaltă calitate.  Pe timp de vară folosesc doar crema de protecție solară și spray-ul cu Apa Termală Herculane de la Ivatherm.

O pulverizez dimineața, pe mâini, picioare și față. E nevoie de doar câteva pufuri pentru a simți acea senzație de răcoare și hidratare.

Pe parcursul zilei, aplic din nou apa termală, doar pe față, dupa ce o spăl bine, pentru a înlătura excesul de sebum.  Este indicat de așteptat câteva secunde dupa pulverizare, apoi de tamponat cu un șervețel sau disc demachiant. 

Vreau să vă zic că nu doar eu o folosesc, ci și soțul, care are un ten destul de capricios. Zice că îi place senzația și simte efectul apei termale asupra tenului său.

De ce îmi place Apa Termală Herculane de la Ivatherm
Pe piață există numeroase produse care pot fi folosite pentru a îngriji pielea pe timp de vară. Mie însă îmi place atât crema Cicaderm de la Ivatherm, care calmează arsurile, cât și Apa Termală Herculane.

1.Aceasta calmează pielea iritată de la soare și/sau căldură
2.Oferă senzația de răcoare
3.Hidratează pielea
4.Calmează iritațiile apărute în urma epilării
5.Este bogată în minerale și nu conține substanțe toxice.
6.Ajută la o mai bună fixare a machiajului.

Unde puteți cumpăra Apa Termală Herculane de la Ivatherm
O găsiți la Farmacia Familiei, iar acum e la un super preț de doar 177 lei pentru două sticluțe: una mare și alta mică, numai bună pentru a o purta în poșetuțe. 

Profitați de ofertă și faceți-vă plinul cu doza de prospețime, atât de necesară în perioada verii!

Pentru a vedea și alte produse pe care le-am testat și le recomand, urmăriți-mă pe Instagram sau pe pagina de Facebook a blogului!

Sursa foto - Dermostore

2 comentarii: