joi, 20 iulie 2017

Proiect DIY: Ramă foto din crenguțe

Îmi place la nebunie să reciclez diverse obiecte care, aparent, sunt lipsite de viață. Ador să le văd transformate în ceva util și original, care ne bucură ochiul. Uneori reciclarea e o muncă migăloasă, însă de fiecare dată când recondiționez ceva, eu nu muncesc, ci mă relaxez, mă detașez de toate gândurile negative și mă dedic 100% acestui proces.

Un astfel de proiect de reciclare am făcut zilele astea. Am avut nevoie doar de câteva rămurele, sfoară, abțibilduri și fotografii ale fetiței mele.

Cum se confecționează
  • Crenguțele se curăță bine și se usucă.
  • De o crenguță se leagă două sfori, de 30 cm, la distanța de 10 – 15 una de alta.
  • Celălalte capete ale sforilor se leagă de o altă crenguță. Se repetă procedura până când se obține rama de dimensiunea dorită.
  • Rama se agață pe perete, apoi se prind fotografiile de sfori, folosind cârlige de rufe sau lipici.


Rezultatul îl vedeți în imagini.



Dacă v-a plăcut ideea, nu ezitați să  mă urmăriți pe Instagram, unde vin cu multe idei interesante sau să dați un like paginii de Facebook a blogului.

2 comentarii: