luni, 3 iulie 2017

Cecilia și-a vândut jucăriile la Trodelmarkt

Multe dintre jucăriile copiilor mei au ajuns la alți copii, însă jucăriile de pluș ne erau prea dragi tuturor ca să le dăm, până când, în urmă cu câteva săptămâni, am decis că e timpul să ne despărțim de ele. Nu mai erau interesante pentru copii (care au descoperit farmecul puzzle-urilor), ci doar ocupau loc pe rafturi și/sau stăteau împrăștiate prin casă. 

Ne-am gândit să le dăm la o casă de copii, însă am aflat că acolo astfel de jucării nu acceptă. Exact în momentul când căutam persoanele cărora le-am putea dărui jucăriile, am aflat despre un târg frumos – Trodelmarkt, la care am înregistrat-o imediat pe Cecilia, chiar cu riscul de a nu fi acceptată, căci condiția era ca participanții să nu aibă mai puțin de 4 ani (ea face 4 ani în octombrie). 

Astfel, în această duminică, am paticipat cu toată familia la primul târg al copiilor, unde micuții și-au vândut jucăriile și cărțile. Cecilia a fost vânzătoare și mi-a mărturisit că i-a plăcut experiența care a trăit-o. Eh, cui nu i-ar plăcea să primească bani și să cumpere jucării și cărți noi?  

Jucăriile noastre nu au fost scumpe. Le-am vândut cu prețul de la 3 lei până la 50 de lei. Nu știu cât am adunat, căci multe le-am dat  pe gratis. Presupun că în jurul a 200 de lei, căci cam de acești bani am cumpărat „Primul meu Atlas”, câteva păpuși Dora, un mozaic, mai mulți dinozauri și cinci puzzle-uri. Scopul evenimentului ăsta a și fost: de a-i învăța pe copii să fie mici vânzători, dar și cumpărători și să-și cheltuiască banii conștient, doar pe lucruri necesare.

A fost o duminică frumoasă și o experiență despre care Cecilia povestește cu încântare. Abia așteptăm următoare ediție!







Dacă ți-a plăcut articolul, dă un like paginii de Facebook a blogului sau urmărește-mă pe Instagram, unde vin cu multe fotografii și idei de jocuri și activități pentru copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu