miercuri, 4 aprilie 2018

Motive pentru care copiii așteaptă primăvara


Într-o seară Cecilia a plâns mult. Am luat-o în brațe, am mângâiat-o, i-am spus că îi sunt alături și poate plânge pe umărul meu cât vrea, iar dupa ce s-a liniștit am întrebat-o de ce a plâns și ce s-a întâmplat. „Vreau să vină mai repede primăvara!”, a fost răspunsul ei. Atunci m-am gândit că într-adevăr, nu doar noi, maturii, ne-am săturat de vremea posomorâtă de afară, ci și copiii, care duc dorul căldurii, a alergatului cât e ziua de lungă și a activităților în aer liber. Astfel, împreună cu Cecilia și Stelian am întocmit o listă cu motivele pentru care așteptăm primăvara. Am hotărât să v-o prezentăm și vouă, cititorilor noștri.

Așteptăm primăvara:
1.Să nu mai fie zăpadă și apă pe drumuri
2.Să încălțăm pantofi și ghetuțe


3.Să îmbrăcăm fustițe, rochii și pantaloni scurți
4.Să alergăm prin iarbă


5.Să ne bucurăm de razele calde ale soarelui
6.Să observăm cu înmuguresc copacii și înfloresc florile

 

7.Să ne bucurăm de păsările care revin în țară
8.Să observăm albinuțele, buburuzele și fluturașii


9.Să sărbătorim Floriile, Paștele și Paștele Blajinilor
10.Să vopsim ouă roșii


11.Să spunem „Hristos a înviat!”
12.Să facem activități tematice


13.Să petrecem mult timp afară
14.Să mergem din nou la terenul de joacă


15.Să ne plimbăm mult
16.Să organizăm picnicuri la iarbă verde


17.Să vedem oamenii zâmbind mai des și fiind mai veseli.

Voi de ce așteptați primăvara?

Pentru a afla despre noile articole ce apar pe blog, te invit să apreciezi cu un like pagina de Facebook a acestuia. De asemenea, mă găsești pe Instagram și Pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu