miercuri, 6 septembrie 2017

Invitație la workshop: Cum să ne auzim și să ne înțelegem copilul


Un nou eveniment marca Parents League Moldova va avea loc pe data de 28 septembrie. Când am aflat tematica workshop-ului, mi-am zis că trebuie neapărat fiu și eu prezentă, căci dupa ce copiii au petrecut  o lună la bunici, îmi este tare greu să mă reconectez cu ei și să fim din nou pe aceeași undă. Nu ne mai înțelegem, iar miorlăielile lor mă scot din minți. 

Despre înțelegere și ascultare va vorbi speaker-ul evenimentului - Ștefania Madan - psiholog, psihoterapeut, trainer.  De asemenea, la acest workshop se va discuta și despre cum să prevenim așa numitele „morăieli”, ce vor să ne spună copii atunci când nu vor să vorbească și cum să fim părinți împliniți și să avem copii fericiți. Vom aplica și trei practici care ne vor ajuta să ne înțeleagem mai bine atât copiii, cât și pe cei din jur.

Workshop-ul „Cum să ne auzim și să ne înțelegem copilul” va avea loc la Tucano Coffee Brasil, cu începere de la ora 18.00. Costul unui bilet de acces este de 100 de lei.

Mai multe detalii despre eveniment – AICI.

Ce zici, ne vedem?

Dacă nu vei reuși să ajungi, urmărește-mă pe Instagram, unde voi veni cu fotografii din cadrul evenimentului sau dă un like paginii de Facebook a blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu