vineri, 1 mai 2020

Micile bucurii ale lunii aprilie


Bucuria vine din lucruri mărunte. Am simțit asta mai ales în perioada de izolare, cât am stat non-stop în casă, doar cu ai mei. Chiar dacă luna aprilie a fost una destul de dificilă pentru mine, am avut suficiente motive să mă bucur de fiecare nouă zi. Pentru că în fiecare zi am avut parte de mici și mari bucurii.
 
Iată care au fost bucuriile lunii aprilie:
  • A crescut numărul de urmăritori pe pagina de Facebook
  • Am primit salariul
  • Am făcut USG cu bon de la policlinică
  • Medicul imagist a fost foarte amabil cu mine, la fel și medicul de familie
  • Bebe se simte bine în burtică și se dezvoltă bine
  • Am fost în vizită la părinți de Bunavestire
  • M-am bucurat de primăvară și de florile și copacii înfloriți în grădină
  • Copiii s-au jucat fericiți în nisip câteva ore
  • Mi-am adus de la mama narcise, care mi-au înfrumusețat biroul
  • A înflorit roza, unica floare mare din casa noastră
  • De Florii am fost la părinți și am dormit la ei
  • Am vopsit ouă de Paște cu copiii
  • Am meșterit cu ei diverse decorațiuni de Paște
  • Am simțit primele mișcări ale bebelușului din burtică
  • Am petrecut Paștele cu cei dragi
  • Rezultatele analizelor sunt bune
  • Am oferit un interviu pentru TRM
  • Am oferit un interviu pentru nataliadabija.ro
  • Am primit mai multe colete-cadou
  • Am fost în vizită la părinți și m-am bucurat de un apus frumos
  • Sergiu mi-a adus buchete de liliac
  • Am vizionat multe filme
  • Am ieșit la plimbare în păduricea de lângă casă
  • Am făcut pizza cu mama și cumnata
  • Am făcut multe fotografii
  • Am primit un colet cu cărți pentru copii
  • Am organizat un concurs pe Facebook, care a avut mare succes
  • Am filmat multe clipuri pentru canalul de Youtube
  • Am făcut fericită o familie, oferind cărți în cadrul unui concurs organizat pe pagina de Facebook a blogului
  • Am cutreierat locurile necunoscute de lângă casa noastră
  • Am plantat și am pus la încolțit câteva plante. Voi avea casă mai verde
 
Multe sau puține, sunt bucurii pe care uneori nu prea le conștientizez. Adesea mi se întâmplă să le primesc pe toate de parcă mi s-ar cuveni și uit să fiu recunoscătoare și mulțumitoare pentru ceea ce am. Din acest motiv am ales să le includ pe toate în acest articol, să îmi amintesc că tot ce am e pentru că Cineva, acolo Sus, mă iubește.

Cu mai multe postări interesante și utile, te aștept pe pagina de Facebook a blogului, dar să știi că mă mai găsești și pe Instagram, Goodreads, Pinterest, YouTube și Facebook.

Cu drag, Anna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu