sâmbătă, 2 mai 2020

18/40: „Inimă vinovată” de Julie Parsons


S-a pierdut un băiețel de 8 ani. Pur și simplu a dispărut în seara de Halloween și nimeni nu știe nimic de el. Poliția, părinții și prietenii l-au căutat în disperare, dar nu i-au dat de urmă. Nu au găsit nici măcar un indiciu care i-ar fi putut ajuta. Iar de atunci au trecut 10 ani. 10 ani grei pentru toți, căci nimeni nu l-a dat uitării și lipsa lui doare în continuare.

Așa începe povestea lui Nick, eroul principal, tatăl lui Owen, băiatul dispărut. După 10 ani, acesta revine în oraș și încearcă „să sape” din nou pentru a dezlega misterul. Nu poate accepta faptul că fiul său a  dispărut pur și simplu și crede că el e cel care trebuie să afle adevărul, chiar dacă o să doară.

Revenit acasă, Nick dezgroapă multe dureri, multe probleme nerezolvate și ajunge să nu mai poată face diferența dintre vis și realitate. 

***
„Inimă vinovată” de Julie Parsons este un roman polițist, care m-am ținut cu sufletul la gură. Pe la mijlocul cărții m-am cam plictisit, căci mi se pare că autoarea s-a cam învârtit prea mult în jurul subiectului. Totuși, curiozitatea nu m-a lăsat să nu o citesc până la capăt și nu regret deloc, căci devenea din ce în ce mai captivantă. Iar finalul... Niciodată nu m-am gândit că va exista un asemenea final. 

Recomand cartea cu drag! Lectură plăcută!

Dacă vrei ca și prietenii tăi să afle despre această carte, distribuie articolul.

Cu multe postări interesante și utile, te aștept pe pagina de Facebook a blogului, dar să știi că mă mai găsești și pe Instagram, Pinterest, YouTube, Goodreads și Facebook.

Cu drag, Anna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu