vineri, 3 noiembrie 2017

ALĂPTAREA în Republica Moldova. Părerea mea


Nu știu cum e pentru tine, însă pentru mine perioada în care mi-am alăptat cei doi copii a fost una foarte frumoasă, cu emoții de nedescris. Cei de la Spectra Baby Romania m-au provocat să le povestesc experiența mea legată de alăptare și să le ofer unele detalii despre cum e privită aceasta în țara noastră. Datorită Proiectului Mămica Alăptează  și a consultantelor din cadrul acestuia, mie mi se pare că la acest capitol chiar stăm foarte bine. Părerea mea.

Iată ce am scris:

Dacă mă întrebați cum e privită alăptarea în Republica Moldova, vă pot mărturisi: eu mi-am alăptat copilul până la 2 ani și 4 luni, iar acest lucru spune multe. Am avut susținerea soțului, a rudelor și, culmea, chiar și a societății care niciodată nu m-a făcut să mă simt discriminată din acest motiv. Niciodată, dar absolut niciodată nu am simțit că, atunci când alăptam, eram privită cu ochi răi de către cei din jur. Și am alăptat pe unde m-a prins vremea: în parc, în biserică, în microbus/troleibus, la teatru, etc.

Am doi copii. Primul a fost alăptat 7 luni, căci între timp rămăsesem însărcinată și a refuzat sânul. Cel de-al doilea a fost alăptat 2 ani și 4 luni. A fost cea mai frumoasă perioadă din viața mea, căci momentele de conectare cu copilul în timpul alăptării, nu poate fi comparat cu nici o altă trăire”.

Continuarea o poți citi AICI.

Despre Alăptare am mai scris AICI, AICI și AICI.

Te invit și pe Facebook, unde poți da un like paginii blogului, dar și pe Instagram, unde vin cu idei de jocuri, recomandări de carte, idei de călătorie și rețete delicioase.

 Foto - Unsplash.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu