luni, 6 noiembrie 2017

Favoritele toamnei: produse cosmetice, parfum, mănuși, vin, geantă și cărți


În această toamnă am testat mai multe produse cosmetice, pentru a decide ce e mai bun pentru mine și familia mea. Astfel, am creat o listă cu ceea ce mi se potrivește și am zis că ar fi bine să îți arăt și ție ce am mai descoperit. De asemenea, am lecturat câteva cărți foarte interesante, dar am fost și la o degustare de vinuri, unde l-am ales pe cel mai savuros și ți-l recomand cu drag. Bineîneles, nu lipsesc nici mănușile, căci luna noiembrie a venit cu frigul peste noi, iar eu mi-am dorit să fiu pregătită să fac față gerului. Despre toate astea, îți povestesc în articolul de mai jos.

PRODUSE COSMETICE

Crema hidratantă pentru față de la Ivatherm
Am mai scris într-un articol despre faptul că toamna tenul meu devine uscat și sensibil. Am tot aplicat pe el diverse creme, dar fără nici un rezultat. De când am descoperit Crema hidratantă pentru față de la Ivatherm din gama Ivahidra+, nu m-am mai despărțit de ea. O folosesc zilnic, iar rezultatul e vizibil pe tot parcursul zilei – un ten proaspăt, hidratat și fără nici o pată uscată.


Ruj și Rimel de la Avon
Eu foarte rar mă machiez, însă când o fac, folosesc rujul Extra Lasting de la Avon, nuanța Enduring Wine 13730 și Rimel negru pentru volum din colecția Mark Big & Style. Îmi place rujul acesta pentru că, deși nu e destul de rezistent, este cremos și îmi hidratează buzele. Iar rimelul nu doar îmi face genele să pară mai negre, dar le și alungește.


Lapte de corp dermatocosmetic de la NumisMed
Având o piele uscată pe întregul corp, aceasta are nevoie de hidratare intensă. Pentru a o obține, folosesc laptele de corp cu uree 10%. Dupa aplicare, pielea devine moale și netedă, iar un aspect care pentru mine contează foarte mult – nu lasă senzația de piele lipicioasă, ci se absoarbe în întregime.


Emulsie dermatologică de curățare de la SebaMed
M-am îndrăgostit din prima de acest lichid. Nu e un săpun, dar curăță atât de bine corpul, că nu mai e nevoie de nici un alt săpun sau gel de duș. Fiind conceput special pentru o piele sensibilă, asigură suplețe și prospețime întregului corp. Iar dacă ai o piele intolerantă la săpun, emulsia de la SebaMed este cea mai potrivită! Eu nu am intoleranță, însă îmi place să mă spăl cu acest lichid, căci senzația de revigorare pe care o simt dupa folosire, e de nedescris.


Scrub homemade de curățare a feței
La moment, nu am găsit încă nici un gel sau scrub care să-mi curețe fața bine și de care să rămân mulțumită, de aceea îmi fac scrub acasă. Folosesc un gel de curățare și mălai, pe care le amestec până când formez o pastă, apoi o aplic pe față (uneori îmi exfoliez întregul corp) și, cu mișcări lente, curăț tenul. Clătesc apoi cu apă călduță. Pielea rămâne netedă și curată. Nu folosesc mai mult de două ori pe săptămână.


VINURI

Fresco Rose Demisec
Da, vreau să-ți recomand un vin delicios. Nu promovez alcoolismul, am mai spus-o, însă cred că un pahar de vin, consumat în compania omului potrivit, este tot ce ți-ai putea dori dupa o zi de stat acasă cu cel mic. Fresco Rose Demisec este unul dintre cele mai gustoase vinuri pe care le-am degustat la Bulgari Winery. E un vin tocmai potrivit pentru mame, ce se cere a fi consumat seara, dupa ce copilul  a mers la culcare. Eu îl văd și ca pe un cadou foarte bun, pentru atunci când mergem în ospeție și ne dorim să surprindem gazdele. Cu siguranță, voi mai povesti despre el.


MĂNUȘI

Mănuși  de la Vitalie Burlacu
Odată cu venirea frigului, mâinile noastre trebuie protejate de vânt și ger, nu doar cu ajutorul cremelor, dar și a mănușilor, care se găsesc în magazine în diverse modele și culori. Când am văzut în magazin mănușile  de la Vitalie Burlacu , mi-am zis că sunt ceea de ce am nevoie în zilele friguroase. Sunt comode, moi la atingere și nu irită pielea. În plus, au un preț destul de accesibil.


CĂRȚI

Dacă mă urmărești de mai mult timp, poate că știi că îmi place să citesc. În această toamnă am lecturat trei cărți care, cum îmi place mie să spun, mi-au schimbat viața. E vorba despre „Lasă grijile, începe să trăiești” de Dale Carnegie, „Lecții de magie” de Elizabeth Gilbert și „Magia Ordinii” de Marie Kondo. Despre ele îți voi povesti în articolele următoare. 


GEANTĂ

De când merg la serviciu, geanta a devenit un accesoriu fără de care nu ies din casă. În această toamnă am ales să port o geantă de la Avon, una în culori tomnatice, care se potrivesc absolut oricărei haine. Evident, o geantă de zi, în care încap o mulțime de obiecte.


FAVORITE PENTRU COPII

Tot în această toamnă am făcut cunoștință cu câteva produse pentru copii, de care ei (mai ales Cecilia) s-au îndrăgostit și sunt sigură 100% că le vor folosi și pe parcursul iernii.

Crema hidratantă pentru corp de la Ivatherm
Ambii mei copii au o piele sensibilă, predispusă la alergii, de aceea sunt foarte atentă la  săpunurile, șamponul și cremele pe care le cumpăr pentru ei. Având o piele uscată, mai ales în perioada rece a anului, pentru a trata oarecum această problemă, le aplic zilnic o Cremă hidratantă pentru corp de la Ivatherm. Le lasă pielea netedă și fină, iar un beneficiu al acesteia este și faptul că nu conține parabeni și parfum. Cu siguranță, o să-ți mai povestesc despre această cremă-minune.


Gel de duș Dermomed
Acest gel de duș este pur și simplu minunat, dar nu pentru că hidratează și curăță pielea foarte bine, ci pentru că face o spumă de-ți umple cada. Tocmai de aceea, eu îl folosesc în calitate de spumă de baie, iar copiii sunt încântați de aceasta. Nu conține parabeni și cel pe care îl avem acum, cu aromă de crini și fructul dragonului, este super-parfumat.  Noi am mai avut de aloe & melograno și cașmir & orhidee, dar acesta de crini e cel mai aromat.


Apa de parfum Chicco
Cecilia e îndrăgostită de acest parfum (cum îi spune ea) și mă roagă zilnic, înainte de a o duce la grădiniță, să o dau cu el. Iar eu nu sunt contra, căci îmi e tare dragă când e învăluită în acest miros de bebeluș. Nu conține parabeni și coloranți.



URMEAZĂ SĂ TESTEZ

Aquafil Hydra Rich de la Ivatherm
În următoarea perioadă voi testa o cremă care hidratează intens și pentru o perioadă lungă de timp - Aquafil Hydra Rich de la Ivatherm.  Datorită ingredientului Aquaphyline – aquaporine, crema are un efect de hidratare intensă și profundă din interiorul pielii către exterior. O testez, apoi revin cu un review.


Astea sunt recomandările mele. Sper să te inspire și să achiziționezi ceea ce e mai bun și potrivit ție și copilului tău.

Produsele și geanta de la Avon le găsești la orice reprezentant Avon, cele de la Ivatherm și celelalte produse cosmetice – în Farmacia Familiei, cărțile – pe elefant.md, vinul – în magazinul Arta Vinului, iar mănușile le-am cumpărat din supermarket Fourchette.

Pentru a vedea și alte recomandări, te invit să dai un like paginii de Facebook a blogului și să mă urmărești pe Instagram.

Sursa fotografiei principale - Unsplash

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu