luni, 20 aprilie 2020

Cum îmi îngrijesc părul pentru a-l avea sănătos, strălucitor și hidratat


De când mă știu, nu prea am avut probleme cu podoaba capilară. Rareori am avut mătreață și de și mai rare ori am avut perioade în care îmi cădea părul (după nașteri, de obicei). De ce? Pentru că de mică am învățat să am grijă de părul meu și să îi acord atenția cuvenită. Țin minte că, atunci când eram acasă la părinți, primăvara spălam parul cu urzică, iar vara - cu frunze de nuc. Nu o făceam des, căci ricam să am părul colorat, însă de fiecare dată când foloseam această metodă, podoaba mea capilară avea doar de câștigat. Șampon am folosit dintotdeauna și probabil că era unul bun dacă părul meu arăta bine mereu.

Când am început să trăiesc singură, timp de 6 ani am folosit un singur șampon 2in1 (niciodată nu folosesc balsam pentru că am un păr care se îngrașă repede), iar de 4 ani am descoperit brandul Equilibra și de atunci folosesc doar șampon cu Aloe Vera sau argan. Sunt șampoanele care mi se potrivesc cel mai bine și care îmi mențin părul sănătos și mereu plin de viață. 

De fiecare dată când merg la frizerie primesc doar cuvinte de laudă la adresa podoabei mele capilare. Că am un astfel de păr se datorează probabil și faptului că l-am vopsit doar de două ori și folosesc foarte rar placa sau ondulatorul, iar uscător nu folosesc deloc deja de ani buni. Dar în primul rând, părul meu e sănătos pentru că folosesc produsele de îngrijire potrivite - șamponul fortifiant cu aloe, keratită și argan și serul - tratament pentru păr, cu aceleași componente. 


De când am descoperit acest ser, îl folosesc după fiecare spălare a părului și sunt foarte mulțumită de rezultat. Îmi hidratează firul, îi lasă un luciu natural și am observat că nu se mai încâlcește. Atunci când îmi îndrept părul cu placa, foarte rar, aplic și câteva picături de ser, căci e termoprotector. Așa, nu mai cheltui bani pe un alt produs, destinat special pentru acest lucru, căci serul își face foarte bine treaba. 


Aceste două produse de la Equilibra, destinate îngrijirii părului, mă ajută să am un păr sănătos în orice perioadă a anului. Le recomand cu mare drag! Să știi că le găsești în Farmacia Familiei.

Dacă vrei ca și prietenii tăi să afle despre produsele Equilibra, distribuie acest articol ca să ajungă și la ei.

Cu alte postări interesante și utile, te aștept pe pagina de Facebook a blogului, dar să știi că mă mai găsești și pe Instagram, YouTube, Pinterest, Goodreads și Facebook.

Cu drag, Anna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu