vineri, 27 martie 2020

12/40: „Te-am ales pe tine” de Mia Sheridan


De când mă țin minte, mi-au plăcut romanele de dragoste, motiv pentru care am ales această carte. Mi-a făcut cu ochiul titlul și coperta colorată și recunosc, nu am dat greș. E o poveste de dragoste extrem de frumoasă, care ne arată (a câta oară) că nu e nimic pierdut când decizi să o iei de la capăt și permiți iubirii să te poarte pe aripile sale.
 
Cartea spune povestea lui Crystal, o dansatoare la bară într-un club de noapte. Aceasta știe despre dragoste că aduce doar suferință și nu își mai dorește să cunoască vreodată un bărbat. Viața însă o surprinde și i-l scoate în cale pe Gabriel, un sculptor cu o copilărie dificilă (a fost răpit și ținut într-o pivniță mult timp), dar care e gata să țină piept vieții. Întâmplarea face ca cei doi să se îndrăgostească unul de celălalt, dar cum orice relație e cu piedici, a lor nu face o excepție.

Povestea lor e bazată pe o dragoste puternică, iar cartea e tare duioasă și inspirațională. Sunt sigură că și în viața reală, într-un colț de lume, există un Gabriel și o Crystal sau poate chiar mai mulți, care au parte de o asemenea dragoste. 

Relația dintre cei doi este atât de pasională, încât nu poți să nu te bucuri pentru ei. Eu am savurat cartea și cu siguranță aș reciti-o. Cred că aș descoperi încă multe lucruri pe care poate că le-am trecut cu vederea. 

O recomand cu mare drag!

Dacă vrei ca și prietenii tăi să afle despre această carte, distribuie acest articol ca să ajungă și la ei.

Cu postări interesante și utile, te aștept pe pagina de Facebook a blogului, dar să știi că mă mai găsești și pe Instagram, Pinterest, YouTube, Goodreads și Facebook.

Cu drag, Anna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu