joi, 22 septembrie 2016

Cum să faci o felicitare împreună cu copilul tău

Pentru că în luna septembrie avem parte de o zi specială numită Ziua Cunoștințelor (1 septembrie), iar în octombrie – Ziua Profesorului/Educatorului (5 octombrie), împreună cu Cecilia am confecționat o felicitare pentru prima sa educatoare – domnișoara Iulia. Sper ca ideea noastră să te inspire și pe tine și să meșterești diverse lucrușoare frumoase împreună cu cel mic!

Materiale necesare

Pentru a confecționa o felicitare din hârtie colorată, vei avea nevoie de: carton gros, hârtie colorată, lipici, foarfece.



Cum se confecționează

În primul rând, taie hârtia colorată în fâșii late de 0,5 cm. Noi am folosit hârtie în nuanțe de verde, pentru frunze și galben, pentru floare.

Rulează apoi hârtia, folosind tehnica quilling (eu am avut fâșiile rulate).

Din bucata mare de carton, decupează o bucată mai mică, care va servi drept felicitare. Noi am optat pentru o felicitare tradițională, dreptunghiulară.

Cu ajutorul lipiciului, încleie hârtia rulată, dându-i forma dorită. Inițial, am vrut să facem o floarea-soarelui, dar Cecilia a aranjat petalele florilor, astfel încât am obținut ceea ce vedeți în imagine.



La final, scrie un mesaj frumos, în interiorul felicitării.



Spor la muncă, dar numai împreună cu cel mic, căci nu-i nimic mai plăcut decât să îți vezi copilul entuziasmat și implicat în procesul de creare!