marți, 13 august 2013

Emoțiile săptămânii a 29-a


Până acum am avut o sarcină liniștită. Grețurile și voma din primele luni parcă nici nu au mai fost...Toate au trecut, iar acum trăiesc cele mai frumoase momente – SUNT MĂMICĂ!

La 124 de zile scriam pe blogul meu următoarele: De  124 de zile trăiesc cele mai frumoase momente. De  124 de zile sub inima mea bate încă o inimioară. De 124 de zile mi-am schimbat radical modul de a gândi, de a acționa, de a mă îmbrăca, chiar modul de a mânca. De  124 de zile sunt mult mai calmă, mult mai atentă și grijulie...
E atât de minunat să știi că în burtica ta își trăiește începutul vieții un îngeraș, un strop de bucurie, dragoste, blândețe!!!
Nu mă simt singură nici pentru un moment, căci știu că port în mine cel mai frumos dar pe care Cel de Sus mi l-ar fi putut dărui mie și lui Sergiu.  După doi ani de așteptări, în sfârșit!, iubirea noastră dă rod!
Multă lume mă întreabă ce am făcut, cum de ne-a reușit ca dupa atâta timp să ne binecuvânteze Dumnezeu. Nu am făcut nimic, decât ceea ce face orice cuplu normal – câteva controale și tratamente. În rest, mers la biserică, rugăciune și multă încredere că la momentul potrivit va veni și minunea de strop de viață.
Acum așteptăm cu nerăbdare primele mișcări și ecografia la care vom afla dacă vom purta hăinuțe roz sau albastre...”

Pe la 19 săptămâni, am postat alte câteva rânduri: Nu cred în deochi, însă uneori afirmațiile precum „Vai, ce burta mare ai!” sau „Eu aveam așa burta la 9 luni!” devin supărătoare.  Deja câteva persoane mi-au spus-o și cel mai interesant e că sunt tot femei care au fost în situația mea  și știu că nimănui nu îi e plăcut să audă că are burta mult mai mare decât ar fi limita. De fapt, nici nu știu care e limita, căci dezvoltarea bebelușului și creșterea burticii e diferită de la o femeie la alta, iar faptul că la 19 săptămâni, burtica mea e ca la 9 luni la alte femei, nu înseamnă că ceva nu e în regulă. Depinde și de înălțimea și greutatea femeii.
Eu mă mândresc cu burtica mea. E mare, e rotundă și  muuuulți mi-au spus că e și frumoasă! Da, și partea stîngă e mai mare decât cea dreaptă, iar asta o face să fie diferită J Important e să știu că bobul de viață din mine e sănătos și indiferent de dimensiunea burticii, noi suntem în afara oricărui pericol.
Ei, și ce dacă am burtica mare? Port în ea un îngeraș mic, dar voinic!
La 19 săptămâni și 3 zile am făcut prima ecografie 3 – 4 D și atunci am aflat că vom avea o fetiță. De fapt, noi știam asta, căci ne-a spus-o și Maica Maria, dar ne-am bucurat când am aflat că vorbele ei se adeveresc, deși dacă am fi aflat că vom avea un băiețel, bucuria era la fel de mare.

Atunci, pe 14 iunie, scriam: „Azi am făcut cea de-a treia ecografie, doar că de data aceasta în format 3D-4D. I-am văzut fața, mânuțele, piciorușele... E atât de minunată!!! Își ținea mânuța la guriță... Probabil îi era foame, căci eu abia așteptam să ajung acasă și să îmbuc ceva! E un sentiment de nedescris... E atât de frumos să îți vezi copilașul înainte de a-l ține în brațe...”
Da, avem deja și un nume pentru îngerașul nostru! Nu suntem superstițioși și l-am spus tuturor celor care ne-au întrebat. E un nume frumos și de la început am simțit că fetița noastră trebuie să îl poarte.

Un alt moment important: Până la 21 de săptămâni toți mă întrebau dacă beblușul nu a mișcat și răspunsul meu era – Nu. Până când într-o seară, pe la 22.00, priveam un film despre Regretatul Iustin Pârvu, iar pe fundal se auzea muzică psaltică și, minunea lui Dumnezeu!, am simțit un fâlfâit de fluturi în burtică – bebelușul nostru a dat de veste că se află sub inimioara mea și îi este bine acolo. Atunci am zis că va fi un copilaș binecuvântat și va cânta, ca și noi, în corul bisericii.
Știu că vom avea un copilaș liniștit, căci până acum, la 29 săptămâni, deja și-a format regimul său. Este activă dimineața și seara, iar toată ziua stă cuminte acolo, în lumea sa și crește mare.
Gata, nu mai sunt eu cea importantă. Acum primul loc în viața mea îl ocupă grija pentru ea. Habar nu aveam că este posibil să iubesc pe cineva atât de mult în afară de Sergiu. Dar dintr-odată, am renunțat la mine, la toate obiceiurile mele și fac totul doar ca să îi fie ei bine. Brusc, omulețul din burtă a trecut pe primul plan. Pentru prima dată în viața mea o mică ființă depinde de mine...

E atât de frumos!!!